کد خبر: ۴۴۷۶۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۷ 25 June 2017
تابناک / رئیس شورای اسلامی شهر رشت خواستار ساخت تندیس و نام‌گذاری معبری بنام پاکبان در رشت شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مسعود کاظمی عصر امروز در جمع اعضای شورای اسلامی شهر رشت اظهار کرد: پاکبانان ازجمله اقشار پرتلاش هستند و باید قدردان زحمات آنان بود.

وی با اشاره به اینکه جایگاه کارگری در دین مبین اسلام بسیار رفیع است بیان کرد: پیامبر عظیم‌الشأن اسلام بر دستان کارگر بوسه زدند و این نشان‌دهنده منزلت کارگران است.

این مسئول بابیان اینکه ساخت تندیس از پاکبانان باید در دستور کار شهرداری رشت قرار بگیرد گفت: به‌منظور قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی پاکبانان خدوم رشت ساخت تندیس و نام‌گذاری معبر به نام پاکبان را در دستور کار قرار داده‌ایم.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت افزود: منزلت و جایگاه اجتماعی پاکبانان پرتلاش رشت بر کسی پوشیده نیست و چنین اقداماتی موجب دلگرمی این قشر پرتلاش خواهد شد.

وی با اشاره به حمایت شورای اسلامی شهر رشت از تیم سپیدرود خاطرنشان کرد: تیم سپیدرود رشت با قدمت طولانی‌اش ماهیت رشت محسوب می‌شود و شورای چهارم رشت طی مدت فعالیت خود حمایت همه‌جانبه‌ای از تیم‌های ورزشی و مدال‌آوران شهر رشت داشته است و در این راستا اخیراً پرداخت پاداش به مبلغ یک میلیارد تومان را در دستور کار شهرداری رشت قرار داده است.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت بیان کرد: پرداخت پاداش یک میلیارد تومانی به تیم سپیدرود رشت اخیراً در جلسه علنی شورای اسلامی رشت مطرح و به تصویب رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار