کد خبر: ۴۴۷۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۳:۲۲ 25 June 2017
تابناک / سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه شهرداری رشت با بحران مالی رو به رو است، گفت:‌ پرداخت حقوق پاکبانان، کارگران، نگهبانان و بازرسان خطوط تاکسیرانی در دستور کار جدی قرار بگیرد.

فاطمه شیرزاد عصر امروز در مراسم افتتاح سامانکده بانوان شهرداری رشت اظهار داشت: حضور گسترده مردم روزه دار در راهپیمایی روز قدس نشان داد مردم با همبستگی و وحدت در برابر آرمان‌های نظام انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

سخنگوی شورای شهر رشت با تشکر از حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری برای راه اندازی سامانکده بانوان شهرداری رشت اذعان داشت: از سال گذشته به‌صورت جدی مبحث پیشگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی در دستور کار قرار گرفت.

رئیس کمیسیون اقشار آسیب پذیر شورای شهر رشت نقش زنان را در سلامت اجتماعی کشور و خانواده موثر دانست و گفت: هجمه‌هایی که در حوزه ولنگاری فرهنگی وجود دارد زنان را آسیب پذیر کرده و همیشه هجمه‌های دشمنان در شبیخون فرهنگی به سمت زنان است.

شیرزاد تصریح کرد: به برکت نظام انقلاب اسلامی شاهد این بودیم که بانوان ما نقش گسترده و مهمی در مباحث اجتماعی دارند و امروز به‌عنوان وکیل، پزشک، مددکار و سایر حوزه‌ها خوش درخشیده‌اند.

نائب رئیس کمیسیون بهداشت شورای شهر رشت با بیان اینکه گرمخانه شهرداری رشت به بهسازی و نوسازی نیاز دارد ابراز داشت: نیاز است بهسازی و نوسازی گرمخانه شهرداری به‌صورت جدی‌تری در دستور کار قرار گیرد.

شیرزاد بیان داشت: باید بتوانیم در کنار مددکاری‌ها و خدماتی که به متکدیان و افراد آسیب پذیر ارائه می‌دهیم کارگاه‌های آموزشی نیز برای آن‌ها برگزار کرده تا بتوانیم شرایط اشتغال‌زایی برای مردان و زنان آسیب پذیر را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه گشت فوریت‌های اجتماعی از سال گذشته کار خود را در شهرداری رشت آغاز کرد گفت: در این راستا اقدامات خوبی انجام شد و همچنین با تفاهمنامه‌هایی که با کمیته امداد و بهزیستی منعقد شده با تعاملات لازم، اقدامات بیشتری جهت رفاه افراد آسیب‌پذیر انجام می‌شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت به تقویت اعتبارات مالی تاکید کرد و افزود: مباحث مالی باید جدی‌تر گرفته شود و هنگام آماده سازی سامانکده نیز دچار مشکلاتی شدیم و پیمانکار نیز مدتی کار را متوقف کرد.

شیرزاد اظهار داشت: در بودجه استانی نیز باید به‌صورت جدی‌تر به مباحث اجتماعی و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی نگاه شود تا شاهد آسیب های اجتماعی نباشیم.

رئیس کمیسیون اقشار آسیب پذیر شورای شهر رشت با بیان اینکه شهرداری رشت با بحران مالی رو به رو است تاکید کرد: پرداخت حقوق پاکبانان، کارگران، نگهبانان و بازرسان خطوط تاکسیرانی در دستور کار جدی قرار بگیرد.

سخنگوی شورای شهر رشت تصریح کرد: برای پرداخت حقوق بخش داخلی و خصوصی باید همه اقدامات عمرانی شهرداری مدیریت شود و امیدواریم مبحث بیمه کارکنان شهرداری و همچنین بیمه تکمیلی آن‌ها رفع شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار