کد خبر: ۴۴۷۶۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰ 25 June 2017
روز گذشته در خلال برگزاری راه پیمایی «روز قدس» عده ای از مخالفان حسن روحانی با نزدیک شدن به خودرو او، علیه رییس جمهوری شعار دادند. این اتفاق با واکنش بسیاری از چهره‌های سیاسی و کاربران شبکه های اجتماعی رو برو شد و چند ساعت بعد هشتگ‌های حمایت از روحانی در توییتر به «ترند» جهانی تبدیل شد. در همین زمینه، پریناز ایزدیار بازیگر «ابد و یک روز» و «شهرزاد» در اینستاگرام از حسن روحانی حمایت کرد.

ایزدیار که در سال ۹۴ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را برای بازی در فیلم «ابد و یک روز» دریافت کرد، در صفحه اینستاگرام خود با انتشار بخش هایی از صحبت های رییس جمهور در دیدار با فعالان اقتصادی که در آن روحانی به دلایل ایجاد شکاف در جامعه می پرداخته از رییس جمهوری حمایت کرد.

روحانی در بخش هایی از این ویدیو که ایزدیار آن را منتشر کرده می گوید: «این که در جامعه ما شکاف و فاصله ایجاد می شود به خاطر کم تحملی و صبر نکردن در برابر اندیشه مخالف است. ما فکر می کنیم بالای سر مردم فرمان می دهیم و مردم فرمان بردار هستند. در صورتی که پیغمبر (ص) و مولا علی (ع) هم این گونه نبودند.»

پریناز ایزدیار با انتشار این بخش از صحبت های حسن روحانی و آیه ای از سوره یونس که در آن ذکر شده «[خداوند به پیامبر می‌فرماید] بگو‌ ای مردم، حق از جانب پروردگارتان برای شما آمده است؛ هرکس هدایت شود به سود خودش است و هرکس گمراه گردد به زیان خودش؛ و من مأمور (به اجبار) شما نیستم.» به حمایت و تایید سخنان رییس جمهور پرداخت و در بخش پی نوشت پست خود نوشت:« رجوع شود به تفسیر نمونه (آیت‌الله مکارم شیرازی) یا تفسیر المیزان (ترجمه آیت‌الله موسوی همدانی).»

او همچنین از دنبال کنندگان صفحه خود خواسته که به عقاید یکدیگر احترام بگذارند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار