کد خبر: ۴۴۶۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲ 24 June 2017
برخی از نمایندگان مجلس با محکوم کردن توهین به رئیس‌جمهور در راهپیمایی روز قدس، بر لزوم برخورد قاطع با عوامل خودسر تاکید کردند.

به گزارش پامچال نیوز به نقل از ایسنا، نمایندگان مجلس همچنین تاکید کردند که این‌گونه اقدامات، به وحدت مردم آسیب می‌زند.

محمدرضا بادامچی نماینده تهران: قوه قضاییه در توبیخ نیروهای خودسر درنگ نکند
متاسفانه در روز بزرگ قدس، شاهد هستیم عده‌ای نابخرد با سخنانی ناشایست به رئیس‌جمهور توهین می‌کنند. 

این عده قلیل، نحله همان افرادی هستند که با تجاوز غیرقانونی به سفارت عربستان، ضمن ایجاد هزینه‌های مضاعف برای رشد و توسعه کشور و همچنین ایجاد خلل در روابط دیپلماتیک با سایر کشورها، در مسیر اهداف داعش و صهیونیست‌ها حرکت می‌کنند؛ آنانی که یا درکی از منافع ملی ندارند یا عامدانه با دشمنان ایران و اسلام به یکپارچگی کشور یورش می‌برند.

این افراد خودسر که به رئیس‌جمهور توهین می‌کنند، موجب خشم مردم هستند؛ رییس‌جمهوری که ٢۴ میلیون رای آحاد ملت را پشت سر دارد.
چگونه است که در روز عدالت‌خواهی و اعلام وحدت با مسلمین جهان علیه مستکبرین، در روز لبیک‌گویی به پیام امام خمینی (ره)، شخص دوم مملکت مورد بی‌احترامی قرار می‌گیرد؟! آیا این حرکت همراهی با دشمنان بغض‌آلود خمینی کبیر نیست؟!
در شرایطی که تنها دو هفته از حمله داعش به مرقد بنیان‌گذار انقلاب و مجلس شورای اسلامی می‌گذرد و ایرانیان مورد تهدید دشمنان انسانیت و تروریست‌های جانی هستند، انتظار می‌رفت این عده قلیل با امواج خروشان ملت همصدا شده و فریاد وحدت سردهند نه اینکه با توهین به منتخب مردم و معاون اول او، آب به آسیاب دشمن بریزند.
به عنوان نماینده مردم شریف تهران از قوه قضائیه، مقامات انتظامی و اطلاعاتی انتظار دارم لحظه‌ای در توبیخ این نیروهای خودسر درنگ نکرده و همصدایی این نابخردان با دشمنان این مرز و بوم را منکوب نمایند.
ابوالفضل سروش عضو فراکسیون امید: امیدوارم دستگاه امنیتی کشور گزارشی از کشف پشت‌پرده این حادثه ارائه کند
بسم‌الله الرحمن الرحیم
وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعًا وَلَا تَفَرَّقُوا وَاذْکُرُوا نِعْمَتَ اللَّهِ عَلَیکُمْ إِذْ کُنْتُمْ أَعْدَاءً فَأَلَّفَ بَینَ قُلُوبِکُمْ فَأَصْبَحْتُمْ بِنِعْمَتِهِ إِخْوَانًا وَکُنْتُمْ عَلَی شَفَا حُفْرَهٍ مِنَ النَّارِ فَأَنْقَذَکُمْ مِنْهَا کَذَلِکَ یبَینُ اللَّهُ لَکُمْ آیاتِهِ لَعَلَّکُمْ تَهْتَدُونَ … (آل عمران ۱۰۳)
با درود به روح پرفتوح امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر ایران زمین و با اعلام انزجار از جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس و حامیان مستکبرش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار