شهردار چاف و چمخاله در نشست خبری ؛
تابناک / رضا همام ذاکری عصر دیروز در نشست با خبرنگاران این شهرستان با اشاره به طرح سالم‌سازی دریای چاف و چمخاله اظهار کرد: در شهر ساحلی چاف و چمخاله دو طرح سالمسازی دریا مدنظر قرارگرفته است.
کد خبر: ۴۴۴۶۵۱
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۵ 20 June 2017
تابناک / رضا همام ذاکری عصر دیروز در نشست با خبرنگاران این شهرستان با اشاره به طرح سالم‌سازی دریای چاف و چمخاله اظهار کرد: در شهر ساحلی چاف و چمخاله دو طرح سالمسازی دریا مدنظر قرارگرفته است.
 
شهردار چاف و چمخاله تصریح کرد: یک طرح در چمخاله که کاملا آماده سرویس دهی به مسافران است و طرح سالمسازی دیگر نیز در منطقه چاف در حال اجراست که ان شاالله این طرح نیز به زودی و در همین امسال آماده پذیرایی از مسافران و شهروندان عزیز خواهد بود؛اما در خصوص طرح دریای چمخاله، که در سال گذشته با مراجعاتی که کارشناسان و بازرسان از این طرح داشتند با توجه به نظم، امنیت، امکانات و وسایل مورد نیاز مسافران، به عنوان طرح نمونه کشوری معرفی شده بود، اینها تبعا انگیزه ما و همینطور نگاه و انتظارات مردم را نسبت به این طرح بیشتر کرده است. امسال نیز تمام تلاش ها بر این است که خدمات و امکانات بهتری برای مسافران و گردشگران عزیز فراهم شود کما اینکه از چند ماه گذشته جهت آماده سازی طرح، برنامه ریزی های کاملی نسبت به این موضوع انجام گرفته است.
 
 
 
 
 
ذاکری افزود: یکی دیگر از برنامه های در دستور کار شهرداری چیدمان منظم مغازه ها در داخل طرح برای مراجعه بهتر و راحتر مردم است، چرا که در سال گذشته پراکندگی این مغازه ها کمی باعث کاهش نمای ظاهری طرح شده بود و امسال سعی در رفع این موضوع کردیم.
به علاوه در زمینه رنگ آمیزی جدول ها و همینطور ایجاد پیاده رو های جدید از دیگر کارهای صورت گرفته در طرح دریای امسال است و مورد بعدی اینکه در داخل طرح شنای آقایان و خانم ها یکسری وسایل ورزشی، تخت های آفتاب و ماساژ تعبیه شده تا کسانی که مراجعه میکنند علاوه بر شنا از این امکانات نیز بهره ببرند ؛ جدای از این ها جشنواره های بومی محلی در پنج شبه و جمعه هر هفته و همینطور برگزاری جشنواره مجسمه های شنی نیز در دستور کار قرار دارد.
 
شهردار چاف و چمخاله ادامه داد: در تلاشیم مجددا مسابقات فوتبال و والیبال ساحلی را امسال برگزار کنیم ؛ در واقع تلاش ما اینست افتخار سال گذشته در مورد کسب طرح نمونه کشوری امسال نیز محقق شود و همه اینها منوط به کسب رضایت مسافران و گردشگران عزیز خواهد بود و از همینجا این قول را می دهیم طرح دریای امسال نسبت به سال گذشته هم از لحاظ امکانات و هم از لحاظ نمای ظاهری و هم از لحاظ امنیت و خدمات رسانی بسیار بهتر باشد.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: از همه کسانی که در اجرای هرچه بهتر این طرح یاری رسان بودند خصوصا مهندس لاهوتی نماینده محترم شهرستان لنگرود که در جهت تخصیص اعتبارات لازم بسیار تلاش کردند صمیمانه تشکر و قدردانی میکنم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار