کد خبر: ۴۳۳۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲ 31 May 2017
تابناک / مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از برگزاری ۸۰ ویژه برنامه ارتحال امام در استان خبر داد وگفت: همایشی تحت عنوان «عرفان در اشعار حضرت امام(ره)» در فومن برگزار می شود.

فیروز فاضلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در جلسه ستاد ارتحال امام خمینی ( رحمة الله علیه) در استانداری گیلان از برگزاری ۸۰ ویژه برنامه ارتحال امام در استان خبر داد و بیان کرد: این برنامه ها در حوزه های فرهنگی، هنری و قرآنی برگزار می شود.

 

وی با اشاره به برگزاری مسابقه نقاشی از تمثال امام خمینی‌(رحمة الله علیه)  تصریح کرد: همچنین مسابقه کتابخوانی از وصیت نامه سیاسی، الهی امام خمینی( رحمة الله علیه) در سراسر استان برگزار می شود.

 

فاضلی اجرای نمایش های مذهبی، تعزیه و شب شعر را از دیگر برنامه های این ایام عنوان کرد و گفت: همچنین نمایشگاه عکس « کوچ آفتاب» در شهرستان رودبار برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: همزمان با سالروز قیام ۱۵ خرداد فیلم سینمایی شهید یونس رودباری تولید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در سینما زیتون رودبار نمایش داده می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ادامه داد:  برپایی شب شعر با عنوان «منشور انقلاب اسلامی» از دیگر برنامه های این ایام است ضمن اینکه همایشی تحت عنوان «عرفان در اشعار حضرت امام(ره)» در فومن اجرا می شود.

 

علی بهارمست، معاوت خدمات شهرداری رشت نیز در این جلسه با اشاره به همکاری این سازمان در برگزاری ویژه برنامه های ارتحال امام از سیاهپوش کردن محیط شهری خبر داد و افزود: نشست اندیشه های امام در قالب شب شعر در تالار شهرداری رشت برگزار می شود.

 

وی اظهار کرد: ۱۴ خرداد محافل انس با قرآن در سطح مساجد شهر رشت برپا می شود.

 

بهارمست اذعان کرد: همزمان با این ایام اساتید خطاطی و نقاشی جهت ترسیم تمثال امام و کتابت وصیت نامه و اشعار امام در پیاده راه فرهنگی رشت گردهم می آیند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار