کد خبر: ۴۳۰۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸ 26 May 2017
تابناک / حجت‌الاسلام‌والمسلمین یوسف صدیق عربانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه رشت  با تبریک پیروزی انتخابات به مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهور منتخب اظهار کرد: از همه‌کسانی که زحمت کشیدند تا مردم پای صندوق‌های رأی بیایند سپاسگزارم.

وی با اشاره به اینکه در آمریکا 55 درصد از مردم رأی دادند افزود: آرای مردم ایران مثال‌زدنی بود، دشمن متحیر شد که با ایران چه کند، مردم با حضور 41 میلیونی بر دهان دشمنان کوبیدند.

امام‌جمعه موقت شهر رشت با بیان اینکه مردم برای نظام پای صندوق‌های رأی رفتند گفت: آقای روحانی شما بسیار قول دادید اما این بار فرق می‌کند، مردم ما اهل درک و سواد هستند، از شما می‌خواهیم اشتغال جوان‌ها و اقتصاد مقاومتی را در نظر بگیرید.

وی  با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی جلوی ریخت‌وپاش‌ها را می‌گیرد گفت: از زیاده‌روی بپرهیزید از پرمصرفی بپرهیزید اموال مسلمانان نباید متحمل ضرر شود.

صدیق عربانی بابیان اینکه دولت نباید مردم را رها کند اظهار کرد: دولت با مردم تنها دولتی است که می‌ماند و دولت همان‌طور که گفته جوان‌ترها را به کار خواهد گرفت و باید برای مشکلات کشور راه‌حل داشته باشد.

وی  با اشاره به سفر رئیس‌جمهور آمریکا به عربستان گفت: رئیس‌جمهور آمریکا در عربستان که کشوری متحجر است ایران را تروریست می‌خواند، آن‌وقت ترامپ می‌گوید عربستان گاو شیرده ماست!

امام‌جمعه موقت شهر رشت با ابراز تأسف از مواضع جنگ افروزانه عربستان افزود: این‌ها دست به کشتار مسلمانان می‌زنند و فریب دشمنان را خورده‌اند، لعنت خدا بر آن‌ها باد، بدانید که ما سپاه مقتدر داریم اگر بخواهید غلطی علیه ایران کنید سیلی محکمی به شما می‌زنیم.

وی با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: اگر کسی بی عذر موجه روزه‌خواری کند از ایمان خارج می‌شود، حتی اگر مسافر باشد نباید فضای مسلمانان را آلوده کند.

صدیق عربانی با اشاره بر اینکه کسی حق ندارد در محیط‌های باز و فضای عمومی روزه‌خواری کند گفت: مگر کسی می‌تواند خلاف قانون آمریکا در آن کشور کاری کند، این مملکت رسول خدا (ص) و امیرالمؤمنین (ع) است ما باید خاک این کشور را گرامی بداریم.

عربانی با گرامیداشت پیروزی رزمندگان اسلام در فتح خرمشهر اظهار کرد: مرحبا بر همت عزیزانی که اجازه نداند ذره‌ای از خاک ایران به دست دشمنان بیفتد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار