پاسخ مدیرمسئول تابناک ایلام به مطلب امام جمعه ایوان:
روز گذشته امام جمعه محترم شهرستان ایوان در نوشتاری در شبکه های اجتماعی در رویه ای غیر اصولی روند انتخابات ریاست جمهوری را زیر سوال بردند ،که این موضوع با واکنش مدیر مسئول تاباک ایلام روبرو و در مطلبی ،امام جمعه محترم ایوان را از ادامه چنین رویه ای بر حذر داشتند .
کد خبر: ۴۲۹۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۳ 23 May 2017

روز گذشته امام جمعه محترم شهرستان ایوان در نوشتاری در شبکه های اجتماعی در رویه ای غیر اصولی روند انتخابات ریاست جمهوری را زیر سوال بردند ،که این موضوع با واکنش مدیر  مسئول تاباک ایلام روبرو  و در مطلبی ،امام جمعه محترم ایوان را از ادامه چنین رویه ای بر حذر داشتند .

متاسفانه امام جمعه این شهرستان با اصرار بر رویه ناسالم خویش ، در مطلب جدیدی که اتفاقا به صورت گسترده در فضای مجازی منتشر شده است ،مواردی را متوجه مدیرمسوول تابناک ایلام  نمودند .

پاسخ مدیرمسوول تابناک ایلام به خویش بزرگ پنداریهای حاج آقا لروند

جناب  آقای امام جمعه سلام

در عجبم که خود سرآغاز تمام دو به هم زنی ها و آغاز گر تمام نزاع های قومی وقبیله ای دراستان بوده اید واینک با پشت پا زدن به خصیصه ای که در وجود مبارکتان نهادینه شده ، دیگران را دو به هم زن خطاب می کنید! گویا بسیج جوانان روستاهای اطراف شهرستان ایوان که با دو هم زنی های جنابتان ، پروفایل پیج های شبکه های اجتماعی را "خون می دهیم اما آب نمی دهیم " وعنقریب بود دو ایل بزرگ ، تاریخی و انقلابی استان را به جان هم بیندازید را به دست باد نسیان سپرده اید!

جناب امام جمعه ! در مطلب سراسر کینه توزانه اتان که بلاشک ریشه در مهندسی ناکامتان در انتخابات اخیر دارد ،به دلنوشته ای اشارت داشته ورییس جمهوری را خطاب نموده اید که به زعم جنابتان برای شما آب نداشت ،اما برای ما و به قول جنابتان ،هم مسلکان سیاسی کارمان ! یقیقنا نان داشته است !

جناب لروند! یا واقعا در تحلیلتان دچار اشتباه شده اید ،یا کماکان در حلقه شعارهای پوپولیستی محصور شده و یارای رهایی از آنها را ندارید . وقتی که دور دست ترین روستاییان و فقیر ترین قشر جامعه به شعارهای متوهمانه که اتفاقا بوی نان از آنها به مشام می رسید، پشت پا زدند ،براساس کدامین منطق ،قشر فرهیخته و اهل رسانه را که اتفاقا بزرگترین سهم را در خلق این حماسه بزرگ وروشنگری ها داشتند اینچنین خطاب می کنید!؟

فرموده اید که "انتخابات تمام نشده و تا تایید نهایی توسط شورای نگهبان تمام شده نیست وامید دادن کار من نیست ،کار تدبیر وامید است که با پمپاژپولهای عجیب وغریب در ایام انتخابات دلسوزان این نظام را ناامید کرد" حال اینجانب در مقام حمایت از دولتی که از حمایت دهها میلیونی برخوردار است بر نمی آیم اما به ذکر این مورد بسنده می کنم که ؛این یک قلم را صادقانه گفتید، زیرا هیچگاه شما در مقام امید دادن به مردم ظاهر نشدید ، شما از همان اوان که تریبون مقدس نماز جمعه را عهده دار شدید ،بنا را بر ناامید سازی مردم گذاشتید ولی برخلاف میلتان ،مردم امید را انتخاب کردند.

بهتراست کمی به واکاوای این مساله بپردازید ، آیا کلام شما نافذ نیست یا مردم آگاه شده اند؟ولی بهتر است کمی درباره این نوشته سخنگوی شورای نگهبان در خصوص نتیجه انتخابات تامل بفرمایید: آقای کدخدایی در اینستاگرام خود نوشت: "اولا همه به نتیجه انتخابات تمکین کنند، و ثانیا اجازه دهند مراجع نظارتی رسیدگی کنند و قبل از رسیدگی آنها، پیش داوری نکنند.""در این میان، آنهایی که به هر دلیل رای ندارند، علاوه بر این نکته، مرتب نهادهای دست اندرکار انتخابات را خطاب قرار داده که چرا غفلت کردید، چرا کوتاهی کردید، چرا تخلفات را رسیدگی نکردید، و دیگر چراهایی که خیلی هم دقیق نیست.."

فرموده اید"از دیروز چندین نفر به شما جوابیه داده اند و چند نفر به یک نفر ؟! آیا آرای تفکر سیاسی کا رشما درایوان وایلام کم شده به من چه ربطی داره و اینکه شما خبرنگار هستی ودلنوشته من خطاب به رییس جمهور است چه ارتباطی به شما دارد؟"

آقای امام جمعه ،اولا اینکه شما باید بررسی کنید که چکار کرده اید که همگی بر علیه جنابتان یکی شده اند ؟ جناب لروند حتما شنیده اید که " حرمت امام زاده به متولی است "؟ شما امام جمعه اید و باید رسم امانت داری را به جای آورید اما نیاوردید !این تریبونی که دراختیار شماست ،حق الناس است شما این حق الناس ر ابه پای بازی های سیاسی به فنا دادید!

حاج آقا ! آنچه که عوض دارد گله ندارد !حاج آقا مگر رییس جمهور ،منتخب من ودهها میلیون ایرانی نیست ؟ چطور انتظار دارید به راحتی خوردن یک لیوان آب ، به انتخاب مردم اهانت کنید وانتظار هیچ واکنشی هم نداشته باشید ؟ جناب لروند! ما در نظامی زندگی می کنیم که رهبر فرزانه اش هم خودشان را مستحق نقد ونقادی می دانند !نکند حریم امنی بر ای خودتان متصورید ؟جناب لروند ،بنده خبرنگاری هستم که اتفاقا براساس دفاع از حق وحقانیت قلم می زنم و همواره در دفاع از حق زره ای درنگ نکرده ونخواهم کرد . شما در مطلبتان به ناحق به رییس جمهور ملت تاخته اید وپاسخی در خور دریافت کرده اید.

حاج آقا ،شما ملبس به لباس پیغمبرید ،در لباس پیغمبر تهمت وافترا جایی ندارد ،شما امانتدار خوبی هم نیستید، چون علمی که به امانت در اختیار شما قرار داده شده است،بجای اینکه در مسیر تببین اصول واخلاق قرار گیرد ،در مسیر افترا وتخریب دیگران قرار داده اید ! شما هر جمعه سخنان خود را با " اوصیکم به تقوی الله " آغاز می کنید، اما بهتر است اول خودتان را به تقوای الهی توصیه کنید بعد دیگران را ! شما براساس کدام مستندات ما را " عریضه نویس مواجب بگیر "خطاب می کنید ؟شما براساس کدامین منطق ،چهره های سیاسی را شاه دزد معرفی می کنید ؟

حاج آقا شما امام جمعه اید ،شما برچه اساس ،با تشکیل قرارگاه خود ساخته ،فضای جامعه را دو قطبی کرده و سعی در انشقاق و دودستگی دارید؟ شما چرا مردم را به خودی وغیر خودی تقسیم بندی کرده اید؟ شما باید وزنه اعتدال باشید و با بزرگمنشی تفرقه و انشقاق ها را به وحدت وهمدلی تبدیل کنید ! حاج آقا تا جایی که مبرهن است ،ورود امام جمعه به هواداری از جناح سیاسی و جناحی نمودن نماز جمعه ممنوع است ! آیا واقعا اگر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه ازاین سخنان وموضع گیریهای شما مطلع شود حرفی برای گفتن دارید؟  

جناب امام جمعه !نمی خواهم سخنم به درازا بکشد ،اما با تجمیع انتهای پیامتان به ذکر این جواب بسنده می کنم : ما همواره سر بزنگاه در مقابل هر ناحقی قلم زده ایم ،خواه این ناحق شما باشید خواه یک دولتی ! ما پاسخ هتاک به امام رضا را منطقا ورسما دادیم ،اما شما بجای دفاع از امام رضا (ع) این سخن را برای پیروزی بر رقیب سیاسی ، پیرهن عثمان کردید و با دمیدن در بوق وکرنا آن را گزکی کرده وبه دست معاندین سپردید تا از آن بعنوان ابزاری برای حمله به نظام بهره ببرند.

حاج آقا !هر جا لازم بود ماساکت ننشستیم ،حال شما پاسخ دهید آن زمانی که همفکر وهم لباس افراطی وهم مشرب انحرافیون ،نماینده ولی فقیه در استان را آماج اهانت و تخریب وتضعیف قرار داد! شما کجا بودید ؟ آن موقع ما به دفاع پرداختیم یا شما ؟حاج آقا شما عادت بدی دارید که مخالفین سیاسی اتان را ملت ایران نمی دانید ! حاج آقا شما عادت دارید که همیشه آسمان ریسمان بافی کنید و هرآن  ،کسی برای شما قلم نقد به دست گرفت،او را از دایره انقلابی گری و ولایتمداری خارج می کنید !

خوب است که بدانید و یقینا که می دانید ،در هیچ جای فقه شیعه وقانون اساسی جمهوری اسلامی ننوشته است که نقد از شما یعنی خروج از دایره انقلابیگری! اصلا چرا انقلابیگری را در اهانت وتخریب وتضعیف و افترا خلاصه کرده اید ؟اصلا کی گفته که شما مذهب و ولایت و انقلاب را مصادره کنید و بین مردم وانقلاب دیواربکشید ؟ حاج آقا دوران انحصار طلبی به سر آمده است و بهتر است از انتخابات اخیر قدری درس بگیرید،راستی آنچه که عیان است چه حاجت به بیان است؟!

 


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ایوانی کلهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۳
بنده به عنوان یک ایوانی چندسوال از اقای لروند دارم .1- جناب لروند نتیجه حضور چندمدت شما به عنوان امام ایوان چی بوده بجز تفرقه و بددهنی و خراب کردن اسم و فرهنگ اصیل مردم ایوان ...2- شما به عنوان امام جمعه در این شهرستان مشغول هستین به چه مجوزی درسطح شهر ایوان راه میفتین و از مردم شریف و با فرهنگ و اصلاح طلب این شهر رسما درخواست دادن رای به آقای رئیسی میکنین
ولی زاده دهلران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۳
تقدیر وتشکر از مدیر محترم تابناک درود برشما صد افرین
امیری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۵
درود بر مدیر تابناک حرف اکثر مردم بی دفاع راگفتید .. امام جمعه یعنی سرپناه ولی متاسفانه در ایوان سرپناه نداریم ....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار