تابناک / دو روز از پایان زمان انتخابات گذشت ولی هیچ مسئولی در لنگرود جواب رسانه را نمی‌دهد تا به سؤالات پاسخ و اخبار انتخابات در اختیار شهروندان قرار گیرد.
کد خبر: ۴۲۹۰۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۳ 23 May 2017
تابناک / دو روز از پایان زمان انتخابات گذشت ولی هیچ مسئولی در لنگرود جواب رسانه را نمی‌دهد تا به سؤالات پاسخ و اخبار انتخابات در اختیار شهروندان قرار گیرد.

در کنار پوشش اخبار انتخابات یک انتقاد هم به مسئولین برگزاری انتخابات در شهرستان لنگرود داشته باشیم.

 

دو روز از پایان زمان انتخابات گذشت ولی هیچ مسئولی در لنگرود جواب رسانه را نمی‌دهد تا به سؤالات پاسخ و اخبار انتخابات در اختیار شهروندان قرار گیرد.

 

 
البته منظور در خصوص میزان مشارکت مردم در هر دو انتخابات شورا و ریاست جمهوری است و البته تعداد آرا شورای های شهر در شهرستان لنگرود نه آمارهای خصوصی.

 

نتایج شوراهای ۵ شهر لنگرود توسط #لنگرخبر منتشرشده است ولی این نتایج را از طریق ارتباط با دوستان توانستیم دریافت تا در رسانه جهت اطلاع‌رسانی استفاده کنیم.

 

گرچه رسانه‌های فعال شهرستان لنگرود نسبت به تفاوتی مسئولین در خصوص اطلاع‌رسانی به شهروندان عادت کرده است ولی رسانه‌ها نیز موظف هستند برای نمایش عملکردهای دولت به مردم تلاش کند.

 

البته دلیل این بی‌تفاوتی را به دلیل عدم آشنایی برخی مسئولین نسبت به اهمیت رسانه‌ها می‌دانیم چرا که مسئولین آشنا به رسانه، قبل از هر اقدامی جایگاهی را برای رسانه‌ها مهیا می‌کند.

 

 

برای نمونه می توان به نامه رسمی اصحاب رسانه به فرماندار جهت پوشش خبری و تصویری از روز انتخابات اشاره کرد که بعد از تماس های مکرر خبرنگاران و پیگیری با استانداری گیلان، مجوز حضور خبرنگاران در شعب مختلف در ساعت ۲۳شب انتخابات دریافت شد.

 

نه‌تنها فرماندار شهرستان لنگرود، بلکه هیچ مسئول دیگری در شهرستان قبل و بعد از انتخابات هیچ نتایجی را اعلام نکرده است و حتی طبق روال عادی هیچ تشکری از حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی نکردند.

 

این مورد را از همین امروز اعلام می‌کنیم تا برخی مدعی نشوند که ما از رسانه‌ها هیچ ارتباط و تماسی نمی‌بینیم.

 

گفتنی است که تعدادی از خبرنگاران فعال شهرستان حتی قبل از زمان آغاز نامنویسی نامزدها، در حین بررسی صلاحیت ها و حتی قبل از آغاز تبلیغات قانونی، درخواست برگزاری نشست خبری با فرماندار کردند ولی با گذشت دو روز از پایان انتخابات هیچ اقدامی نشده است. /لنگرخبر
 
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار