کد خبر: ۴۲۸۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶ 22 May 2017
پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا هم زمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از صبح جمعه در سراسر کشور آغاز شد. در ادامه نتایج شمارش آرای شورای شهر آستارا، صومعه سرا، لوندویل می گردد.

بر اساس شمارش آرا در شهر آستارا به ترتیب عرفان جامبر با چهار هزار ۹۵۹ رای، شهرام دولت ترک پور با چهار هزار و ۵۳۶ رای، فرهاد محسنی با چهار هزار و ۳۱۵ رای، میثم الوان پور با چهار هزار و ۲۸ رای، سروش وظیفه با سه هزار و ۸۵۵ رای، حامد نصرت اللهی با سه هزار و ۶۹۳ رای و عادل نیرودل با سه هزار و ۶۷۳ رای حائز اکثریت آرا شده و به عنوان اعضای اصلی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر آستارا به مدت چهار سال انتخاب شدند.

صومعه سرا: در شهر صومعه سرا که با حضور ۵۱ نامزد رقابتی سخت برای کسب پنج کرسی پارلمان شهری وجود داشت آقای حسن سرشاد با کسب پنج هزار و ۱۶ رأی مأخوذه به عنوان نفر اول و آقایان وحید زارع درخشان با چهار هزار و ۲۱۶ رأی، حسن ارشاد با چهار هزار و ۳۸ رأی، حسین رحیمی با سه هزار و۷۷۷ رأی و مجید صانعی با سه هزار و ۵۸۷ رأی مأخوذه به عنوان نفرات دوم تا پنج وارد پارلمان شهری صومعه سرا شدند.

لوندویل: در شهر لوندویل شهرام حیایی با هزار و ۶۷۰رای، داریوش کرم زاده با هزار و ۶۵۰ رای، صمد ظفرخواه با هزار و ۵۰۶ رای، مجید لطافتی با هزار و ۳۹۹ رای و آصف زیدی با هزار و ۲۷۴رای حائز اکثریت آرا شده و به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری مشرق، تاریخ انتشار: 1 خرداد 1396، کدخبر: 726353، www.mashreghnews.ir
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار