در پیام تقدیر فاطمه شیرزاد ؛
تابناک / فاطمه شیرزاد كانديداي منتخب شوراي اسلامي شهر با ارسال پیامی از شهروندان گرانقدر رشت تقدیر کرد.
کد خبر: ۴۲۷۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۸ 22 May 2017
تابناک / فاطمه شیرزاد كانديداي منتخب شوراي اسلامي  شهر  با ارسال پیامی از شهروندان گرانقدر رشت تقدیر کرد.
 
 
 
 
 
بسمه تعالی
 
29 ارديبهشت 96 با توكل به ايزد منان و تلاش مقتدرانه شما عزيزان در جهت اثبات رشد، بلوغ و اقتدار ملت شريف و شهيد پرور مُهر زريني بر تاريخ ايران اسلامي نگاشت.  
 
شيرزاد چنين حماسه آفريني با شكوهي را تقدير كرد و گفت:حضور خودجوش و پرشور ملت شريف ايران بخصوص رشتوندان گرانقدر در پاي صندوق هاي راي روز سترگ و به ياد ماندني را رقم زد.
 
منتخب پنجمین دوره از شوراهای اسلامی شهر و روستا در رشت ، پويايي شهروندان درماههاي منتهي به روز انتخابات را  بسيار مشهود  و قابل تحسين دانست و گفت: همه ما وامدار  شعور و درك والاي مردم و شهروندان خوب و گرانقدر هستيم كه با حضور پر رنگ تر از هميشه چه در داخل كشور و چه بيرون از مرزها، خلق اثري تاريخي را براي عزت و سربلندي ميهن خواستار شدند.
 
فاطمه شيرزاد ضمن تبريك به تمامي منتخبين مردم در پنجمين دوره شوراي اسلامي شهر رشت ابراز داشت: تلاش در جهت رفع مشكلات، ايجاد فضايي محبوب براي شهروندان جزيي از كوچكترين كارهاي محوله بوده كه انشاءالله در يك اجماع صحيح و هم فكري و تلاشي مضاعف بتوانيم جوابگوي مردم شريف و صديق و صديقه باشيم.
 
وي درپايان از تمامي دوستدارانش كه بطورخودجوش تلاش داشتند تا ايشان بار ديگرگام به عرصه تلاش در جهت  رفع مشكلات و خدمت به شهروندان نهند تقدير و تشكر داشت.
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عبدالحسن ملکی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
موفق باشید ما به سیمای عقلانی شما واقف بود انشالله رهگشای مشکلات قشرهای مختلف مردم باشید .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار