کد خبر: ۴۲۶۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۲ 19 May 2017
تابناک گیلان / علی ضیاء که امروز در «فرمول یک» با نیما کرمی گفتگو می‌کرد از او درباره برخی حواشی از جمله انتقادش به برنامه «سه ستاره»، رابطه‌اش با احسان علیخانی و زخم روی پیشانی‌اش صحبت کرد.

 سیدعلی ضیاء مجری «فرمول یک» امروز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت، میزبان نیما کرمی مجری شناخته شده و همسر او زینب زارع بود.


 


قرار بود یکی از مجریان برتر «سه ستاره» باشم اما یکدفعه نظر داوران عوض شد


وی در پاسخ به سوال ضیاء درباره انتقادش از برنامه «سه ستاره» اظهار کرد: من به این برنامه انتقاد نداشتم و این موضوع شیطنت حاشیه‌سازان فضای مجازی بود. ماجرا از این قرار بود که اصولا به کسانی که جزو نامزدها هستند زنگ می‌زنند که آماده رفتن به برنامه باشند. به مسئول مجریان شبکه ما هم زنگ زده بودند و گفته بودند کرمی آماده باشد و من هر شب آماده بودم اما نوبتم نشد و برنامه به پایان رسید! انگار داوران ناگهان به این نتیجه رسیده بودند که من مجری خوبی نیستم. مشکل من این بود که چرا با من تماس گرفته بودند آن هم در دقیقه ۱۲۰ و نگذاشته بودند همه چیز قطعی شود. مشکلی با علیخانی ندارم. احسان رفیق من است و تاثیری در آرا و… ندارد.


کرمی افزود: من اصلا با اینکه ما در حیطه اجرا به این شکل داوری داشته باشیم مشکل دارم. من می‌گویم یا نباید داوری باشد یا اگر هست ما لااقل ۶ تا ژانر داریم و باید در این ژانرها رقابت صورت بگیرد نه اینکه مجری ورزشی و کودک و معارف و اجتماعی با هم رقابت کنند!


این مجری درباره افت کردن برنامه «صبحی دیگر» اظهار کرد: اصولا آدم راستگویی هستم. ما در «صبحی دیگر» فراز و نشیب ها و در مقاطعی افت داشتیم. ۷ سال پیش که آقای پورحسین که من او را به عنوان یک مدیر مولف قبول دارم، به عنوان مدیر شبکه آموزش «صبحی دیگر» زاییده تفکر ایشان بود. در ادامه راه دکتر قاسمی زحمات زیادی کشیدند و حالا هم دکتر ساری حامی ما هستند. اما برای تداوم یک برنامه نیاز به شخم زدن وجود دارد و تغییر در اتاق فکر لازم است. در یک سال اخیر ما آدم‌های جدیدی به برنامه وارد کرده‌ایم و وضعیت برنامه رو به بهبود است.


 


دعوت رای اولی‌ها به حضور پرشور در انتخابات


وی با دعوت از مردم به ویژه رأی اولی‌ها به شرکت در انتخابات گفت: شما اگر رای ندهید فردا نمی‌توانید طلبکار باشید. چون ما رای می‌دهیم تا کسی بیاید و کاری برای ما انجام بدهد. همه را دعوت می‌کنم به ویژه رای اولی‌ها را که با شور در انتخابات حضور داشته باشند و فرد اصلح را انتخاب کنند. خود من اولین باری که رای دادم اگر اشتباه نکنم مربوط به دوره دوم مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بود.


 


بیمار بودم اما متلک می‌شنیدم


کرمی در پاسخ به سوال ضیاء درباره علت زخم سرش که در سرچ گوگل به عنوان اولین نتیجه درباره او می‌آید، توضیح داد: خیلی وقت‌ها دوست نداشتم در این باره صحبتی کنم چون خیلی‌ها به من متلک می‌انداختند. من دوران بیماری داشتم که خواست خدا باعث شد متوقف شود. ۵ سال دچار بیماری بودم. اگر پیشانی من دچار حفره شده، در ریه‌ام چند حفره بود و می‌ترسیدم یک صبح بیدار شوم و همه صورتم لک شده باشد. من دچار بیماری شدم که طی آن سیستم بدنی انسان دچار مشکل می‌شود و خودزنی می‌کند و حتی ممکن است به ام اس برسد. دوست داشتم بر اثر عبادت پیشانی‌ام پینه ببندد اما این مشکل بر اثر بیماری بود. اینکه از کنارم رد شوند و متلک بیندازند که برای خانه و یخچال پیشانی‌ات را سوزانده‌ای واقعا ناراحت کننده و آزاردهنده است. خدارا شکر می‌کنم که مرا با بیماری امتحان کرد. این بیماری متاسفانه درمان ندارد و شما با کورتون فقط می‌توانید نگهش دارید اما من اصلا کورتون استفاده نکردم و خدایی که بالای سرم است به من لطف داشت و شاید به خاطر شکستن دلم بود که بیماری خود به خود متوقف شد.


 


هومن حاج عبداللهی را من به تلویزیون بردم


این مجری درباره دیگر هم صنفی‌هایش تصریح کرد: به مجریان زیادی از جمله خود تو علی ضیاء که به شدت بااخلاق و باادبی علاقه دارم. در این ۲۲ سالی که مجری هستم، خیلی‌ها را خودم به تلویزیون برده‌ام از جمله هومن حاج عبداللهی که حالا خیلی موفق است و علی نیکزاد. احسان علیخانی را من مجری نکرده‌ام اما اولین باری که او در یک برنامه زنده به عنوان مجری حضور داشت، با من روی استیج آمد. مجریان خارجی را پیگیری نمی‌کنم به ویژه که آنها گاهی چیزهایی روی آنتن می‌گویند که آدم خجالت می‌کشد.


زینب زارع مجری، طراح دکوراسیون و همسر نیما کرمی نیز در سخنانی گفت: اسم دخترمان نیل به معنای نیلگون و آبی است. این اسم را خیلی وقت بود کسی استفاده نکرده بود.


 


خانه‌مان شبیه موزه رضا عباسی است!


وی همچنین درباره فعالیت در حوزه دکوراسیون نیز اظهار کرد: خانه ما شبیه موزه رضا عباسی است و هر چیزی که می‌سازیم یک نسخه از آن را برای خانه‌مان می‌گذاریم. لذت کار با چوب زیاد است و ما هر چیزی را که بشود با چوب ساخت مال خودمان می کنیم و از آن یک اثر هنری می سازیم. آغاز این کار با خرید آینه شمعدان برای زندگی خودمان بود که دوست داشتیم چوبی باشد. یک نمونه چوبی پیدا کردیم و دوست هنرمندی آن را تزیین کرد و این‌گونه بود که به این کار علاقه‌مند شدیم.


«فرمول یک» شنبه تا چهارشنبه‌ها به تهیه‌کنندگی افشین حسین‌خانی ساعت ۷ صبح روی آنتن می‌رود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار