بسته سیاسی تابناک ؛
اسحاق جهانگیری نامزد دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ساعت 23:30 امشب وارد فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت می شود.
کد خبر: ۴۲۵۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۶ 16 May 2017

اسحاق جهانگیری میهمان گیلانی


تابناک / اسحاق جهانگیری نامزد دوازدهمین دوره ریاست جمهوری امشب به گیلان می آید.

اسحاق جهانگیری نامزد دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ساعت 23:30 امشب وارد فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت می شود.
  
حضور در گلزاری شهدای رشت، دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان و سپس سخنرانی در جمع مردم در ورزشگاه شهید عضدی رشت از برنامه های روز چهارشنبه این نامزد انتخاباتی است. 


دلخوش از ریاست هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان استعفا کرد


تابناک / رئیس هیأت عالی نظارت بر انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای گیلان در اعتراض به تأیید صلاحیت داوطلبان رد صلاحیت شده توسط هیأت مرکزی انتخابات استعفا کرد.

سید کاظم دلخوش امروز با ارسال نامه‌ای به هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از ریاست هیأت عالی نظارت بر انتخابات گیلان استعفا کرد.

وی در نامه خود با اعتراض نسبت به تأیید داوطلبان رد صلاحیت شده شوراهای اسلامی شهر و روستای گیلان در هیأت مرکزی انتخابات اظهار کرد: هیأت مرکزی انتخابات با تأیید صلاحیت داوطبان رد صلاحیت شده، سبب ایجاد مشکلات عدیده و حاد اجتماعی شده است.

رئیس هیأت عالی نظارت بر انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای گیلان به اعتراض مراجع ذی‌صلاح، واکنش التهابی مردم و اعتراض در تریبون‌های نماز جمعه نسبت به تأیید صلاحیت داوطلبان رد صلاحیت شده اشاره کرد و افزود: امر مذکور موجب شده چهره هیأت نظارت بر انتخابات مخدوش شود و آسیب شدیدی به خدمتگزاران صدیق نظام وارد شده است.

دلخوش متذکر شد: با توجه به مراتب مذکور ادامه همکاری برای بنده میسر و مقدور نیست و به این لحاظ استعفای خود از مسؤولیت هیأت عالی نظارت بر انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای گیلان را اعلام می‌کنم و از این لحظه به بعد در هیأت عالی نظارت استان حضور نخواهم یافت.


مردم استان‌های کشور با استقبال با شکوه از رئیسی «نه بزرگ به روحانی» گفتند


تابناک / نماینده مردم رودسر و املش در مجلس گفت: با توجه به عملکرد ضعیف دولت روحانی و نارضایتی بدنه مردم از کارنامه وی، روحانی اولین رئیس جمهور ۴ ساله پس از انقلاب خواهد بود.

اسدالله عباسی نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به کناره‌گیری قالیباف از انتخابات به نفع رئیسی، گفت: هنگامی که قالیباف شرایط کنونی کشور و وضع نابسامان دولت یازدهم را مشاهده کرد، به این نتیجه رسید که رئیسی می‌تواند گزینه اصلح برای تغییر وضع موجود باشد.

وی افزود: آقای قالیباف در چارچوب منشور اخلاقی جبهه مردمی که  میان نامزدهای نهایی جبهه منعقد شده بود، به نفع حجت‌الاسلام رئیسی کنار رفت که حرکتی شجاعانه بود و در عین حال باعث افزایش روحیه نیروهای ارزشی و انقلابی به ویژه جوانان شد. 

نماینده مردم رودسر با اشاره به استقبال باشکوه روز گذشته مردم شیراز و اصفهان از حجت‌الاسلام رئیسی، گفت: مردم با استقبال با شکوه‌شان "نه بزرگی"به روحانی گفتند، چراکه از شرایط امروز کشور به هیچ عنوان راضی نیستند.

عباسی ادامه داد: مردم ما آگاه هستند که دولت یازدهم تمام تلاش خود را کرده تا با سیاه‌ نشان دادن عملکرد دولت سابق، عملکرد ضعیف خود در 4 سال گذشته را به حاشیه ببرد. مردم ما به خوبی متوجه این توهین‌ها، تخریب‌ها و فرافکنی‌ها هستند، به همین خاطر برای تغییر وضع موجود آقای رئیسی را انتخاب خواهند کرد و انشاءالله در همان دور اول با رأیی قاطع در انتخابات به پیروزی می‌رسد.

وی افزود: بنابراین با توجه به عملکرد ضعیف دولت روحانی و نارضایتی بدنه مردم از کارنامه وی، روحانی اولین رئیس جمهور 4 ساله پس از انقلاب خواهد بود. 


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار