کد خبر: ۴۲۵۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۹ 16 May 2017
تابناک / مسؤول شورای مشورتی نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: آیت‌الله رضا رمضانی در جمع اعضای شورای مشورتی خود اعلام کرد اگر رئیسی موافقت کند در عرصه ریاست جمهوری به میدان آید فرد اصلح است.

حجت‌الاسلام محمدحسن سمیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به برگزاری شورای مشورتی آیت‌الله رضا رمضانی نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در ماه‌های گذشته اظهار کرد: در جلسه مذکور از آیت‌الله رمضانی پرسیدند به نظر شما کدام فرد برای ریاست جمهوری اصلح است که بتواند مشکلات و معضلات کشور را برطرف کند و منویات مقام معظم رهبری را به منصه ظهور برساند.

وی ادامه داد: در جلسه مذکور آیت‌الله رمضانی به صراحت اعلام کرد؛ اگر حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی موافقت کند و در عرصه ریاست جمهوری به میدان آید فرد اصلح است و می‌تواند مشکلات کشور را برطرف کند و دستورات و فرامین مقام معظم رهبری را به منصه ظهور برساند.

مسؤول مشورتی نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه آیت‌الله رمضانی زمانی که موضوع حضور حجت‌الاسلام رئیسی در انتخابات مطرح نبود به صراحت نظر خود را مطرح کرده است، تصریح کرد: اکنون به‌ویژه با ائتلافی که بین محمدباقر قالیباف و حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی حاصل شده، به طور مسلم واضح و روشن است مردم به رئیسی رأی دهند تا خلأ سوء مدیریتی و مشکلات کشور را برطرف کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار