تابناک / جزییات شلیک به نامزد انتخاباتی در کلاچایبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز گیلان فرماندار رودسر امروز در خصوص شلیک گلوله به یکی از کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر کلاچای گفت : انگیزه ضارب مسایل شخصی بود و این مساله هیچ ارتباطی به انتخابات ندارد.
کد خبر: ۴۲۴۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳ 16 May 2017
تابناک / جزییات شلیک به نامزد انتخاباتی در کلاچایبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز گیلان  فرماندار رودسر امروز در خصوص شلیک گلوله  به  یکی از کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر کلاچای گفت : انگیزه ضارب  مسایل شخصی بود و این مساله هیچ ارتباطی به انتخابات ندارد.

امیر جانبازی با بیان اینکه این نامزد انتخاباتی  که ک.ع نام دارد وکیل دادگستری است افزود : وی پیش از این وکیل پرونده طلاق ضارب و همسرش بود که در نهایت به جدایی انجامید.

وی با اشاره به اینکه این نامزد انتخابات شورای اسلامی شهر کلاچای بعد از طلاق با همسر سابق ضارب ازدواج کرد گفت : ضارب با انگیزه انتقامجویی حدود ساعت ۲۱ دیشب به نامزد انتخاباتی که در مسجد گیل کلایه محله پلرود شهر کلاچای در حال سخنرانی بود از پشت پنجره با اسلحه شکاری شلیک و وی را از ناحیه کتف مجروح کرد.

 فرماندار رودسر تصریح کرد : نامزد انتخابات شورای اسلامی شهر کلاچای بلافاصله به بیمارستان  شهید انصاری رودسر منتقل و مورد عمل جراحی قرار گرفت که پزشکان 25 ساچمه از بدنش بیرون آوردند.

 امیر جانبازی با بیان اینکه نامزد انتخاباتی ، ضارب و همدستش را هنگام شلیک دیده است گفت : این 2 مظنون شناسایی و دستگیر شدند و تحقیقات در خصوص این حادثه آغاز شده است.

احسان وکیلی دادستان رودسر هم امروز گفت : انگیزه ضارب در حمله مسلحانه به نامزد انتخاباتی شخصی بوده و هیچ ارتباطی با انتخابات ندارد.


معاون اجتماعی پلیس گیلان به مجروح شدن داوطلب انتخابات شورای شهر کلاچای در شب گذشته اشاره کرد و گفت: حال عمومی داوطلب شورای شهر کلاچای مساعد گزارش شده است.

محمدرضا جعفری خیرخواه امروز با اشاره به مجروح شدن داوطلب شورای اسلامی شهر کلاچای اظهار کرد: شب گذشته داوطلب مذکور به ضرب گلوله فرد یا افراد ناشناس مجروح شد و به بیمارستان انتقال داده شده است.

وی ادامه داد: داوطلب انتخابات شورای اسلامی شهر کلاچای حین سخنرانی تبلیغاتی با اسلحه شکاری ضارب یا ضاربان از پشت پنجره مسجد روستای کیاکلایه مورد اصابت گلوله قرار گرفته است.

معاون اجتماعی پلیس گیلان، تیراندازی به طرف داوطلب انتخابات شورای اسلامی کلاچای را به دلیل اختلاف‌های شخصی عنوان کرد و افزود: حال عمومی داوطلب مذکور مساعد گزارش شده و در بیمارستان در حال درمان است.

جعفری خیرخواه با بیان اینکه تحقیقات کارآگاهان به منظور دستگیری ضارب یا ضاربان و همچنین کشف دلیل و انگیزه دقیق حادثه مذکور ادامه دارد، تصریح کرد: تلاش برای دستگیری ضارب یا ضاربان ادامه دارد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار