تابناک / رئیس هیئت فوتبال استان گیلان اعلام آمادگی کرد که با دریافت ۷-۶ میلیارد بدهی و دریافت تضمین مالی برای تامین هزینه‌های باشگاه، سپیدرود را واگذار می‌کنند.
کد خبر: ۴۲۴۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱ 16 May 2017
تابناک / رئیس هیئت فوتبال استان گیلان اعلام آمادگی کرد که با دریافت ۷-۶ میلیارد بدهی و دریافت تضمین مالی برای تامین هزینه‌های باشگاه، سپیدرود را واگذار می‌کنند.

پس از اعلام سازمان لیگ مبنی بر اینکه سپیدرود بدون داشتن مالک نمی‌تواند در لیگ برتر حضور پیدا کند، مسئولان استان گیلان دست به کار شده‌اند تا وضعیت این باشگاه را مشخص کنند.

رادنی دیدار، مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه همه مسئولان ورزش گیلان برای فراهم کردن اسپانسر و منابع مالی برای این تیم تلاش می‌کنند، درباره مراحل واگذاری سپیدرود گفت: سال گذشته دادستانی تهران قیمت ۱۸ میلیارد تومان برای راه آهن تعیین کرد. در حال حاضر الماسخاله به هر فردی که به عنوان خریدار مراجعه کرده، اعلام داشته که با پرداخت ۷-۶ میلیارد تومان بدهی این تیم می‌تواند باشگاه را در اختیار بگیرد، یعنی یک سوم قیمت یک تیم لیگ برتری! اما الماسخاله به دلیل اینکه رئیس هیئت فوتبال استان گیلان است و باید فردا پاسخگوی هواداران باشد، از افراد خریدار خواستار وثیقه مالی یا تضمینی شده تا مطمئن شود آن‌ها توان پرداخت حدود ۱۰ میلیارد هزینه‌های یک تیم لیگ برتری را هم داشته باشند.

او ادامه داد: تا الان هم برای اینکه افراد خریدار شاید بخواهند از نام سپیدرود استفاده کنند، نام آن‌ها را نیاورده‌ایم. الماسخاله علاقه‌ای به تیم‌داری ندارد ولی فرض را بر این گذاشته که خریدار واجدالشرایطی پیدا نشود، به همین دلیل دست روی دست نگذاشته و با انعقاد قرادادهایی با بانک کوثر و استفاده از سامانه هواداری برای فراهم کردن هزینه‌های سال آینده سپیدرود اقدام کرده‌است. تا الان هم که با شما صحبت می‌کنم هیچ مشتری پر و پا قرصی پیدا نشده است.

همچنین قربانعلی الماسخاله پیرامون واگذاری باشگاه سپید رود برای حضور در لیگ برتر ، اظهار کرد:  در فصل گذشته سپیدرود دچار مشکل شد و نتوانست ادامه دهد و از سوی اداره کل تربیت بدنی به هیئت فوتبال استان گیلان واگذار شد. ما با افرادی که خواهان این باشگاه بودند نشست‌هایی داشتیم  ولی  یکسری مشکلات وجود داشت. ما اختیار واگذاری باشگاه را نداشتیم. غلامی مالک اصلی باشگاه چون فوتبالی نبود برای واگذاری باشگاه مردّد بود و بالاخره اعلام کرد که باشگاه را به ما واگذار می‌کند به شرط اینکه تعهد دهیم که هیچ گونه بدهی برعهده او نباشد و باشگاه را به من واگذار کرد. این جریان در کوران مسابقات بود و ما نمی‌خواستیم تیم تحت تاثیر این مسائل قرار گیرد.

او در ادامه مصاحبه با رادیو ورزش گفت: اعضای شورای شهر رشت مصوب کرده بودند که یک میلیارد تومان به سپیدرود کمک شود. در این رابطه با شهرداری صحبت کردیم و شهرداری نیز پرداخت این مبلغ را پذیرفت. تفاهم نامه‌ای امضا کردیم که تا قبل از پایان فصل یک میلیارد پرداخت شود و در صورتی که این تیم به لیگ برتر صعود کند اولویت واگذاری تیم با شهرداری باشد. بعد از اینکه تیم به لیگ برتر صعود کرد نامه‌ای به شهرداری زدیم که طبق تفاهم نامه حاضریم باشگاه را به شهرداری واگذار کنیم، ضمن این که با افراد دیگری هم در حال‌  مذاکره هستیم. قرار است شهرداری بعد از انتخابات شوراها به ما جواب دهد که باشگاه را می‌خواهد  یا خیر؟
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار