تابناک / شهرداری و شورای اسلامی شهر لاهیجان برای برگزاری هشتمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند این شهر در تابستان آینده فراخوان دادند.
کد خبر: ۴۲۴۹۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶ 16 May 2017
تابناک / شهرداری و شورای اسلامی شهر لاهیجان برای برگزاری هشتمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند این شهر در تابستان آینده فراخوان دادند.

شهرداری و شورای اسلامی شهر لاهیجان با مشارکت اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و با اهتمام به اهمیت کار فرهنگی، تلاش جهت پاسداری از ارزش های جامعه و ترویج فرهنگ اصیل اسلامی، هشتمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان را برگزار می کنند .

این جشنواره با توجه ویژه به چشم انداز روشن برای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی ؛ تولید و اشتغال جامعه سالم ، شهرپاک و آرام با مشارکت شهروندان ، هنرمندان ، نهادها و سازمان های شهر لاهیجان در تابستان برگزار می شود.

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا ، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در این فراخوان برای اهداف حفظ ریشه های فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی، ارتقای سطح دانش شهروندی ، بهبود زندگی شهری، استحکام پیوند شهروندی و مشارکت در ساختن شهر سالم از هنرمندان و صاحبان آثار هنری و نمایشی دعوت به همکاری و ارایه آثار به این جشنواره کرده است .

هفت دوره جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان در تابستان های گذشته در میان استقبال شهروندان و گردشگران در شهر لاهیجان برگزار شده است که هشتمین دوره جشنواره نیز به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر لاهیجان و با مشارکت اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، مردادماه ٩٦ در شهر لاهیجان برگزار می شود.

علاقمندان برای مشاهده شرایط فراخوان جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اطلاع رسانی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان مراجعه نمایند. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار