مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گیلان تصریح کرد: این طرح ،که طول مدت شش ماه می باشد،جوانان فارغ التحصیل دانشگاهی که تمایل دارند برای کسب مهارت های لازم فنی و کارآفرینی و شناساندن توانایی خود به کارفرمایان در دوره های کارورزی شرکت کنند از کمک هزینه نیز بهره مند می شوند.
کد خبر: ۴۲۴۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲ 16 May 2017
تابناک / محمود ایزددوست عنوان کرد:بزودی طرح کارورزی در استان گیلان اجرایی می شود.

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گیلان تصریح کرد: این طرح ،که طول مدت شش ماه می باشد،جوانان فارغ التحصیل دانشگاهی که تمایل دارند برای کسب مهارت های لازم فنی و کارآفرینی و شناساندن  توانایی خود به کارفرمایان در دوره های کارورزی شرکت کنند از کمک  هزینه نیز بهره مند می شوند.

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گیلان خبر داد: اجرای طرح کارورزی در استان

محمود ایزددوست ضمن بیان این مطلب افزود : فرد کارورز در کارگاه، مشمول قانون کار و تامین اجتماعی نبوده ولی تحت پوشش بیمه حوادث قرار می گیرد و پس از اتمام دوره کارورزی ، در صورت استمرار کار،نزد کارفرما،مشمول قانون کار و بیمه تامین اجتماعی گردیده و کارفرمای واحد پذیرنده  نیز به مدت دوسال از معافیت بیمه سهم کارفرما نزد تامین اجتماعی برخوردار خواهد گردید.

فارغ التحصیلانی که از طریق طرح کارورزی مشغول کار شوند،مبلغی معادل یک سوم حداقل حقوق به عنوان دستمزد دریافت می کنند که تماماً توسط دولت پرداخت می گردد. آیین نامه اجرایی این طرح در شرف نهایی شدن بوده و به زودی جهت اجرا در سراسر کشور ابلاغ خواهد گردید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار