کد خبر: ۴۲۳۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹ 14 May 2017
تابناک / رئیس ستاد مردمی حجت الاسلام حسن روحانی در استان گیلان با اشاره به اهتمام دولت یازدهم به شکستن انزوا علیه ایران گفت: خواست این ملت، تعامل با دنیا و رویکرد اعتدالی از سوی دولت است.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی شامگاه شنبه در سالن شهید باهنر شهرستان لاهیجان اظهار داشت: ملت ایران، دولت دکتر روحانی را انتخاب کرده اند و برای ادامه راه، مجددا با رای دادن به او، از این دولت حمایت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران به دروغ و فریب رای نخواهند داد، افزود: 29 اردیبهشت، روز تعیین کننده ای برای کشور است و مردم با بصیرت ایران، با تشخیص درست، بار دیگر ادامه راه را برای دولت تدبیر و امید هموار خواهند کرد.

جعفرزاده تصرح کرد: ایران کشوری با نشاط و با تمدنی ریشه دار است و مردم و جوانان ما، آگاه بوده و تمایل دارند که با دنیا روابط داشته باشند به همین دلیل، به روحانی رای می دهند.

وی اظهار داشت: همه ما سرباز ملتیم و مشکلات کشور را در چارچوب اصلاحات و مشی اعتدالی به عنوان یک خانواده بزرگ، پیگیری و برطرف خواهیم کرد. 
به گفته جعفرزاده، باید با منبع بزرگ درآمدهای نفتی، بتوانیم برای کشور برنامه ریزی و از توان داخلی و همه ظرفیت ها برای رفع مشکلات استفاده کنیم.
وی ادامه داد: برخی نامزدها که ادعای حل مشکلات مملکت و ایجاد شغل دارند، نه برنامه دارند و نه سابقه مدیریت کلان تا بتوانند برنامه ریزی نمایند.
جعفرزاده افزود: باید آزادی های سیاسی و مشروع به کشور برگردد و بزرگان اصلاحات که به ناحق بین مردم حضور ندارند و از جنس واقعی مردم هستند، به دامان ملت بازگردند.
وی که در میان تشویق مردم لاهیجان سخنرانی می کرد، اظهار داشت: شهر لاهیجان افتخار همه ما گیلانی هاست و باید کمک کنیم تا این شهر به نماد گردشگری در کشور تبدیل شود. 
وی از مردم خواست در 29 اردیبهشت ، پای صندوق های رای حاضر شوند و قاطعانه با رای دادن به دکتر روحانی و پیروزی او ، شاهد پیشرفت و توسعه استان و کشور باشیم.
شهرستان لاهیجان در 40 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار