کد خبر: ۴۲۳۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸ 14 May 2017
تابناک گیلان / کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: اگر وزیرم بخواهد مثل برخی وزرای دولت یازدهم به سفارت سوئد برود و برای کاسبی خودش با آنها مذاکره کند، قلم پایش را خرد می‌کنم.

سیدمصطفی میرسلیم کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری عصر امروز (شنبه ۲۳ اردیبهشت) در جمع مردم اهواز، گفت: دولت یازدهم از یک بینش خاصی نسبت به انقلاب و رهبری و آینده جمهوری اسلامی برخوردار است. رئیس جمهور ما ۶ ماه پیش بطور مخفیانه در نیویورک یک سندی امضا می‌کند که امروز جزئیاتش فاش شده است.

به گزارش پامچال نیوز به نقل از نامه نیوز، وی افزود: برای اداره کشور یک بینش وجود داشته و آن اینکه ما خودمان به تنهایی قدرت اداره کردن را نداریم و حتما باید از عناصر بیگانه‌ای که دارای قدرت هستند و کدخدایی جهان را دارند کمک بگیریم و از اشراف آنها استفاده کنیم. 
امروز در بینش دولت یازدهم چاره همه مشکلات ولو آب خوردن مردم، در رفع تحریم‌هاست و رفع همه معضلات در گرو مذاکره مستقیم با آمریکاست.

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه دولت یازدهم هیچ احترام و شرفی برای ملت ایران در مقابل بیگانگان باقی نگذاشت، اظهار داشت: برخی وزرای دولت اعتقاداتی در این زمینه دارند که من شرمم می‌آید برای شما بیان کنم. آنها حتی در مقابل بدعهدی دیگران در برجام هم سکوت کردند و دم برنیاوردند.
میرسلیم تأکید کرد: ما امروز در پسابرجام همچنان مشکلاتمان باقی است. هرکسی می‌گوید تمام مسائل حل شده است، خلاف می‌گوید. تنها راهی که بعد از برجام باز شده، این است که ما بتوانیم نفت بفروشیم اما امروز نفت می‌فروشیم ولی پول آن برنمی‌گردد زیرا کشورها هنوز از آمریکایی ها می‌ترسند و در قبال پول نفت، کالاهایشان را به ما قالب می‌کنند.
وی با تأکید بر اینکه هرجایی در دنیا فرزندان ایرانی رفتند،‌ درخشیدند، گفت: متاسفانه سال گذشته ۱۵۰ هزار نفر از جوانان مستعد ما از کشور مهاجرت کردند. تحریم برای اروپایی ها برطرف شد و راحت توانستند بازار ایران را برانداز کنند تا بتوانند کالاهای خود را قالب کنند. آنها ایران را بعنوان بازار مصرف نگاه می‌کنند.
کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری خاطرنشان کرد: رئیس دولت یازدهم می‌گفت آب خوردن ما هم به تحریم‌ها وابسته است. این بینشی است که می‌گوید ما بدون بیگانگان هیچ کاری نمی‌توانیم انجام دهیم. سند۲۰۳۰ یونسکو که رئیس‌جمهور پنهانی در نیویورک و بدون اجازه مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی امضا می‌کند،‌ مسائل غیرفرهنگی را هم در بر می‌گیرد. طبق این سند نباید حرفی از حق طلبی،‌ جهاد در راه خدا و ایثار و شهادت بزنیم.
میرسلیم اظهار داشت: دشمنان می‌خواهند ملت ایران در نهایت بگوید ما از انقلابی که کردیم پشیمانیم و کاری هم به ظلمی که به فلسطینیان و مردم منطقه می‌شود نداریم. آنها پشتیبان دولتی خواهند بود که راه را برای آنها باز کند. یک دولتی باید سرکار بیاید که انقلابی بوده  و به ارزش های انقلاب اعتقاد داشته باشد. اگر دولت با منویات رهبری زاویه داشته باشد،‌ هیچکدام از مشکلات کشور حل نمی‌شود.
کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه غربزدگی یعنی اینکه رئیس دولت می‌رود با یک کشور کوچک اروپایی مذاکر می‌کند و عاشق مذاکره با آمریکاست ولی با کشورهای همسایه برای حل مساله ریزگردها پشت میز مذاکره نمی‌نشیند، گفت: غربزدگی یعنی اینکه اصلا به آرمان های انقلاب اعتقاد نداشته باشند و فقط چشمشان به بیگانه و آمریکا باشد.
وی افزود: آقایان رفتند همدان و گفتند عزیزان ما در حصر هستند. اگر فتنه گران عزیزان شما هستند پس باید دولت را رها کنید. آیاکسانی که این کشور را به آشوب کشاندند عزیزان شما هستند؟ به امید ۴ تا رای همه مشکلات مردم و جوانان را رها کردید و فتنه گران را عزیزان خود کرده‌اید؟
میرسلیم با بیان اینکه باید دولتی سرکار بیاید تا پرچمداری رهبر انقلاب را قبول داشته باشد اظهار داشت: اگر وزیر من بخواهد مثل برخی وزرای دولت یازدهم به سفارت سوئد برود و برای کار و کاسبی خودش با آنها مذاکره کند قلم پایش را خرد می‌کنم و کاری هم با قوه قضائیه ندارم. بلافاصله از کار بیکارش می‌کنم.
کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری تصریح کرد: این دولت باید برنامه پنجم توسعه را اجرا می‌کرد اما نه تنها این برنامه را محترم نشمارد بلکه برنامه ششم توسعه را هم ننوشت و مجلس برای اولین بار برنامه ۵ ساله ششم را در قالب طرح نوشت و  امروز هم هنوز رئیس‌جمهور آن را امضا نکرده است. دلیل این مساله آن است که دولت یازدهم فقط می‌خواهد آمریکا خوشحال شود و لبخند آمریکا را ببیند.
وی افزود: امروز مردم از دوران جنگ هم بیشتر درد می‌کشند بعد رئیس دولت یازدهم وعده ۴ سال آینده را می‌دهد. دولت یازدهم،‌ دولت تکذیب است نه دولت تدبیر. امروز دولتمردان و رئیس دولت، همه مشکلات کشور را تکذیب می‌کنند و از طرفی می‌گویند رشد اقتصادی ما ۸ درصد است. دولت باید فقط به خدا توکل داشته باشد نه توکل به آمریکا.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار