ادعا کردند با حقوق‌های نجومی برخورد کرده‌اند ولی سخنگوی دولت مدیران نجومی را ذخیره‌های نظام نامیده است!
کد خبر: ۴۲۳۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹ 14 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: دولتی‌ها در مناظره تلویزیونی با افتخار اعلام کردند که سال ۹۵ در تولید گندم خودکفا شده‌ایم ولی آمار گمرک که دست خودشان است نشان می‌دهد سال ۹۵ یک میلیون و چندصد تن گندم وارد کرده‌ایم.


گفتم: اعلام کردند همین امروز یک قرارداد سرمایه‌‌گذاری خارجی به مبلغ ده میلیارد دلار با یک بانک خارجی منعقد کرده‌ایم، در حالی که ارتباط بانکی قطع است و روز جمعه هم تمام مراکز دولتی کشورمان تعطیل است.


گفت: اعلام کرده‌اند که اعتبار و عزت را به پاسپورت ایرانی بازگردانده‌ایم در صورتی که جدول اعتبار گذرنامه‌ها در دنیا نشان می‌دهد در دولت یازدهم اعتبار گذرنامه ایرانی ۱۲ رتبه کاهش پیدا کرده و به رده ۹۸ در میان کشورها نزول کرده است.


گفتم: ادعا کردند با حقوق‌های نجومی برخورد کرده‌اند ولی سخنگوی دولت مدیران نجومی را ذخیره‌های نظام نامیده است!


گفت: وعده داده‌اند که حقوق فرهنگیان را افزایش می‌دهیم و از اختلاس ۸ هزار میلیارد تومانی صندوق ذخیره فرهنگیان که حاصل پس‌انداز اندک فرهنگیان است حرفی نزدند.


گفتم: دولت پاسخگو یعنی همین دیگر! دانش‌آموزی از پدرش پرسید؛ کوه آلپ کجاست؟ پدرش گفت؛ نمی‌دانم! پرسید؛ پایتخت فرانسه کجاست، گفت؛ نمی‌دانم، پرسید؛ سرعت نور چقدر است؛ گفت؛ نمی‌دانم. در این هنگام مادرش گفت؛ بچه ساکت شو بگذار حواس پدرت به رانندگی باشه و پدر گفت؛ بگذار سؤالش را بپرسد و به معلوماتش اضافه شود!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار