کد خبر: ۴۲۳۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰ 13 May 2017

تابناک گیلان / موضوع این مناظره مباحث اقتصادی است که هر ۶ نامزد به سوالات مطرح‌شده پاسخ خواهند داد. حواشی مربوط به این مناظره را در این خبر از نظر می‌گذرانید.

۱۴:۳۰ ورود مرتضی حیدری مجری مناظره انتخاباتی سیما به ساختمان معاونت سیما

ورود مرتضی حیدری مجری مناظره انتخاباتی سیما به ساختمان معاونت سیما و خوش و بش با خبرنگاران حاضر

۱۴:۴۹ ورود دکتر علی عسکری به محل برگزاری مناظره

علی عسکری رئیس سازمان صدا و سیما لحظاتی پیش به ساختمان معاونت سیما محل برگزاری مناظره انتخاباتی وارد شد.

۱۴:۵۵ ورود اسحاق جهانگیری

اسحاق جهانگیری حین ورود به اتاق انتظار گفت: من بچه منظمی هستم و اول می‌آیم

وی پیش از آغاز مناظره در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت : "بنده تا کنون از کاندیداها برنامه خاصی ندیدم ، در اعلام برنامه محل تامین منابع باید مشخص باشد. نامزدها در مناظره ها باید برنامه دقیق خود را ارئه دهند و شعارها را برای سخنرانی ها بگذارند. برای این مناظره جدی تر آمده ام”.

۱۵:۱۰ ورود سید مصطفی هاشمی طبا به محل برگزاری مناظره

هم اکنون سید مصطفی هاشمی طبا برای برگزاری سومین مناظره دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد ساختمان معاونت سیما محل برگزاری مناظره شد.

هاشمی طبا پیش از شروع مناظره به خبرنگاران گفت:

"به نظر من هر سه مناظره مهم است اما این فینال است. مسائلی که من مطرح کردم و امروز می کنم در جهت استقلال کشور است. همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند خوشحالم که اولین قدم من جهت حفظ ایران است.

ساعت ۱۵:۱۹ ورود سید مصطفی آقا میرسلیم به محل برگزاری مناظره

هم اکنون سید مصطفی آقا میرسلیم برای برگزاری سومین مناظره دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد ساختمان معاونت سیما محل برگزاری مناظره شد.

میرسلیم پیش از شروع مناظره :

"گرفتاری امروز کشور اشتغال جوانان است باید معلوم شود کدام مرد در این صحنه پیشنهاد خوب میدهد و پای آن می ایستد. این مناظره مهمتر از مناظره قبل است امیدوارم نامزدها موفق باشند”.

۱۵:۲۶ هم اکنون ورود محمدباقر قالیباف برای برگزاری سومین مناظره دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد ساختمان معاونت سیما محل برگزاری مناظره شد.


قالیباف پیش از شروع مناظره : در مناظره دوم پیشنهادی دادم که در این هفته هزینه آن را دادم که چرا لیست اموال باید علنی شود. طبیعی است هر طرح اقتصادی که انجام می شود منافع ۴ درصدی ها را تحت تاثیر قرار می دهد. امیدوارم امروز که موضوع ما بحث اقتصادی است کسی در حاشیه و جاده خاکی نرود. حتما در کابینه ما شایسته سالاری مبنای کارمان است البته کابینه ما باید متشکل از افراد باتجربه و جوان هم باشد.
من نگفتم وزرا لیست اموال‌شان را بدهند گفتم که کسانی که نامزدند باید لیست بدهند.

۱۵:۴۲ هم اکنون سید ابراهیم رئیسی برای برگزاری سومین مناظره دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد ساختمان معاونت سیما محل برگزاری مناظره شد.

سیدابراهیم رئیسی پیش از شروع مناظره:
"همه مناظره ها به دلیل ضرورت آشنایی مردم با برنامه کاندایداها مهم است. چون امروز مشکلات اقتصادی، بیکاران و محرومان و روستاییان دغدغه جدی است، لذا مناظره امروز برای مردم اهمیت زیادی دارد”.

۱۵:۵۳ هم اکنون حسن روحانی برای برگزاری سومین مناظره دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد ساختمان معاونت سیما محل برگزاری مناظره شد.

حسن روحانی پیش از شروع مناظره انتخاباتی:
مناظره سوم دارای اهمیت است. هم به دلیل اینکه اخرین مناظره بوده و هم به خاطر اینکه مناظره ، درباره مسائل اقتصادی است.
انتظار مردم از نامزدها این است نامزدها در زمینه مسائل اقتصادی به سوابق خود اشاره کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار