رییس شورای شهر لاهیجان خبر داد ؛
تابناک / حسینعلی خدایگانی در خصوص انتشار برخی مطالب به نقل از وی در فضای مجازی" از تریبون هایی علیه شورا گفتند و به دنبال رد صلاحیت برخی از اعضای شورای شهر بودند ، چون از ما درخواست هایی داشتند و ما ندادیم و از آن تریبون علیه شورا سخنرانی کردند" ، گفت : اظهارات منتسب به خود در فضای مجازی و اتهام علیه امام جمعه را تکذیب می کنم و پیگیر این موضوع از مراجع ذی‌صلاح خواهم بود .
کد خبر: ۴۲۲۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۰ 11 May 2017
تابناک / حسینعلی خدایگانی در خصوص انتشار برخی مطالب به نقل از وی در فضای مجازی" از تریبون هایی علیه شورا گفتند و به دنبال رد صلاحیت برخی از اعضای شورای شهر بودند ، چون از ما درخواست هایی داشتند و ما ندادیم و از آن تریبون علیه شورا سخنرانی کردند" ، گفت : اظهارات منتسب  به خود در فضای مجازی  و اتهام علیه امام جمعه را تکذیب می کنم و پیگیر این موضوع از مراجع ذی‌صلاح خواهم بود .

وی افزود : مطالب عنوان شده در فضای مجازی  کذب  محض است و بنده هیچ مصاحبه ای در این خصوص نداشته و هیچ گاه به امام جمعه محترم لاهیجان چنین جسارتی نکرده و از هیچ ائتلافی حمایت نمی کنم .
 
 
 

رئیس شورای شهر لاهیجان ، گفت : متأسفانه اظهارات بی اساس و غیر واقع در برهه کنونی جز تشویش اذهان عمومی و ایجاد انشقاق در بین مردم ثمره ای برای احدالناسی نداشته و نخواهد داشت.

وی تاکید کرد: البته پیگیری حقوقی عوامل و مسببین این  موضوع و ترویج این گونه مطالب در فضای مجازی را حق خود دانسته و از مراجع ذی‌صلاح قانونی موضوع را پیگیری خواهم کرد.
 
 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار