وزیر صنعت و معدن:
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: استان خراسان رضوی با توجه به منابع غنی در سنگ‌آهن که بعد از کرمان رتبه دوم را دارد می‌تواند شاهد گسترش بیشتر فولاد باشد که در برنامه‌های ما مدنظر است.
کد خبر: ۴۱۴۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۷ 28 April 2017
به گزارش تابناک رضوی، محمدرضا نعمت زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در نیشابور و در حاشیه افتتاح کارخانه دوم فولاد خراسان اظهار داشت: کارخانه گندله‌سازی فولاد خراسان با ظرفیت دو و نیم تن در سال تا اواخر امسال افتتاح خواهد شد که با توجه به طراحی‌های صورت گرفته ظرفیت اجرایی آن سه و نیم تن است.

وی تصریح کرد: با افتتاح کارخانه گندله‌سازی، کل نیاز واحد فولاد خراسان از این محصول برطرف می‌شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تأکید کرد: تکمیل زنجیره تولید فولاد هدف و برنامه ماست و اگر این واحد گندله‌سازی راه‌اندازی شود و مجموعه کنستانتره سنگان نیز به بهره‌برداری برسد ما مجموعه از سنگ معدن تا محصول نهایی را می‌توانید در این مکان تولید کنیم.

نعمت زاده ادامه داد: خوشبختانه زیرساخت‌های این کارخانه از قبیل آب، ریل، برق و مسیرهای دسترسی فراهم است و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده کاهش قیمت محصول را نسبت به تولیدات خارجی داشته باشیم.

وی تأکید کرد: استان خراسان رضوی با توجه به منابع غنی در سنگ‌آهن که بعد از کرمان رتبه دوم را دارد می‌تواند شاهد گسترش بیشتر فولاد باشد که در برنامه‌های ما مدنظر است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در پاسخ به سؤال دلایل کاهش 313 هزار شغل از ابتدای سال 92 تا به امروز در صنعت کشور که توسط مرکز آمار ایران اعلام‌شده بود، گفت: این آمار را ندیده‌ام.

وی ادامه داد: این آمار را تائید نمی‌کنم ولی باید آن را بررسی کنم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار