کد خبر: ۴۱۱۷۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰ 22 April 2017
تابناک گیلان / نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: این احتمال وجود دارد که رییسی به نفع میرسلیم کناره‌گیری کند.

اسدالله بادامچیان در پاسخ به اینکه با توجه به رد صلاحیت گزینه‌های جمنا و باقی ماندن قالیباف، آیا سایر اصولگرایان از قالیباف حمایت می‌کنند؟ گفت: رییسی هم از جمله گزینه‌های مورد حمایت جمنا است.

او در پاسخ به این سوال که رئیسی اعلام کرده مستقل آمده  و جزو جمنا نیست، افزود :جبهه مردمی از رییسی  حمایت می‌کند و وضعیت جمنا مشخص است. در حال حاضر با توجه به حضور قالیباف و رییسی در عرصه انتخابات از این دو کاندیدا حمایت خواهد کرد و موتلفه هم از میرسلیم حمایت می‌کند.

عضو شورای مرکزی موتلفه گفت: همین‌طور پیش می‌رویم تا در مناظرات نظر عمومی مردم مشخص شود و بر اساس بررسی‌ها به نتیجه نهایی برسیم.

بادامچیان درباره اینکه آیا ممکن است میرسلیم به نفع رییسی کناره گیری کند؟ تاکید کرد: این احتمال هم وجود دارد که رییسی به نفع میرسلیم کناره گیری کند.

ضرورت پخش زنده مناظرات انتخاباتی 

بادامچیان درباره ضرورت پخش زنده مناظرات انتخاباتی گفت:صدا و سیما برای کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری مناظراتی گذاشته است اما اینکه‌بیان می‌شود مناظرات زنده پخش نمی‌شود اشتباه است لذا باید به طور حتم این مناظرات پخش زنده شود. 

اوبا بیان اینکه مناظرهایی را که بعد از پایان مناظره کم و زیاد کنند فایده ندارد, اظهار داشت: صدا و سیما براین نظر محکم است و کمیسیون وزارت کشور هم نباید قبول کند و در آستانه انتخابات هم به ضرر آقای روحانی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار