کد خبر: ۴۱۱۲۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۷ 21 April 2017
تابناک گیلان / سرمربى تيم فوتبال تراكتورسازى گفت :به عنوان مسئول فنی تیم می‌گویم که بازیکنان نشان دادند که با معرفت هستند و هنوز معرفت در فوتبال هست.

وى ادامه داد :به عنوان مسئول فنی تیم می‌گویم که بازیکنان نشان دادند که با معرفت هستند و هنوز معرفت در فوتبال هست. بازیکن من با مصدومیت، دلاورانه بازی کرد. استقلال هم امیدوارم در آسیا بتواند نتیجه خوبی بگیرد و آنها امروز هم خوب بازی کردند و یک بازی فیزیک و تاکتیکی را از هر دو تیم شاهد بودیم و هرکسی که بازی را دید لذت برد.

قلعه نويى ادامه داد :خدا را شکر که توانستیم سه امتیاز را بگیریم و این برد مبارک هواداران چون لیاقت زیادی دارند. امیدوارم در پایان فصل هواداران را شاد کنیم.

وى در واکنش به سوالی مبنی بر اینکه این بازی بار فنی نداشت، گفت: امروز خیلی به استقلال فشار آوردیم و همان طور كه دیدید چند کرنر و فرصت داشتیم و گل را هم که از وسط زمین نزدیم. حالا شما بگویید فنی چیست تا من از شما یاد بگیرم.

قلعه نويى افزود :ما چند بازیکن جوان را به تیم اضافه کردیم و باید از آنها استفاده کنیم تا در بازی‌های بعدی از آنها استفاده کنیم. کرار به بازی آخر ما می‌رسد اما فکر نمی‌کنم ادینیو تا پایان فصل برسد. البته شاید اين بازيكن در فینال حذفی حاضر باشد.

سرمربی تراکتورسازی اضافه کرد:در نظر داشتيم تیم را تقویت کنیم و تا آخر اسفند صدرنشین شویم اما اتفاقاتی رخ داد که بدترین اتفاقات عمرم بود. می‌خواستم یک یادگاری خوب برای مردم بگذارم كه در نهايت چند بازیکن ما مصدوم بودند. در هر صورت باید به این بازیکنان افتخار کرد که با وجود درد بازی می‌کنند. ما قبل از بازی با پرسپولیس آماده بودیم که یکباره تیممان اره شد و نمی‌دانم چرا همه این اتفاقات سر امیر قلعه‌نویی می‌آید.

سرمربى تيم فوتبال تراكتورسازى در پاسخ به سوالی درباره جوانان تیمش و عملکرد حاتمی، گفت: ما جوانانی داریم که آینده تیم ما هستند. بايد بگويم من هرکجا که می‌روم یک تیم سایه درست می‌کنم و خوشحالم  در تراکتورسازی هم این کار را کردم. ما بر اساس تاکتیکمان به بازیکنان نگاه می‌کنیم. درباره  فرزاد حاتمی هم باید بگویم که او تلاش زیادی انجام می‌دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار