بخشنامه تعیین ضریب حقوق کارکنان وزارت آموزش‌وپرورش ابلاغ شده است که براین اساس افزایش ۱۰ درصدی حقوق فرهنگیان در سال ۹۶ اعمال خواهد شد.
کد خبر: ۴۱۱۲۰۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۰ 20 April 2017
بخشنامه تعیین ضریب حقوق کارکنان از سوی معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش ابلاغ شد که بر این اساس ضریب حقوق سال 96 و حداقل و حداکثر حقوق مزایای مستمر شاغلان مشخص شده است.

مطابق این بخشنامه، ضریب حقوق سال 96 شاغلین مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری 1.695 ریال است همچنین حداقل حقوق و مزایای مستمر شاغلان موضوع ماده 76 قانون مدیریت خدمات کشوری برای کارمندان دستگاه‌های اجرایی مشمول این قانون و سایر مشمولین ماده مذکور در سال 96 به میزان 10 میلیون و 350 هزار ریال و حداکثر حقوق این کارکنان 7 برابر حقوق مذکور در این بند به میزان 72 میلیون و 450 هزار ریال خواهد بود.

در همین رابطه شهباز بیگی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش‌وپرورش شهرستان‌های استان تهران، گفت: این بخشنامه ناظر به افزایش 10 درصدی حقوق فرهنگیان در سال 96 است که با ابلاغ آن به ادارات کل آموزش‌وپرورش استان‌ها، آن را به واحد کارگزینی برای اجرا ارجاع کردیم.

وی افزود: نگارش این بخشنامه نیز به دست ما رسیده است تا براساس آن افزایش 10 درصدی حقوق فرهنگیان را در سال 96 اعمال کنیم.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش‌وپرورش شهرستان‌های استان تهران در پاسخ به این پرسش که آیا این افزایش حقوق از فروردین اعمال می‌شود؟ گفت:‌ حقوق فروردین بسته شده است و مجدد نمی‌توان احکام را صادر کرد و  آن را در حقوق اردیبهشت اعمال خواهیم کرد.

امور اداری وزارت آموزش‌وپرورش نیز با ابلاغ اطلاعیه‌ای به استان‌ها خواستار صدور احکام افزایش ضریب سال جاری شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار