کد خبر: ۴۰۹۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۷ 17 April 2017
تابناک گیلان / نماینده سابق مجلس، می گوید حضور جهانگیری در کنار حسن روحانی به عنوان نامزد پوششی خواست مرحوم آیت الله هاشمی بوده است .

بعد از ثبت نام نامزدهای مختلف از جریان اصول‌گرایی در انتخابات ریاست جمهوری، اصلاح طلبان و اعتدالیون تصمیم گرفتند اسحاق جهانگیری معاون اول دولت یازدهم را به عنوان نامزد پوششی حسن روحانی معرفی کنند. آنها بر این باور هستند که نامزد پوششی می‌تواند به حسن روحانی در جریان مناظره‌های انتخاباتی کمک کند. 
 
به گزارش پامچال نیوز به نقل از نامه نیوز، در همین رابطه به سراغ قدرت الله علیخانی از چهره‌های نزدیک به مرحوم هاشمی رفسنجانی رفتیم تا نظر او را در مورد نامزدی جهانگیری بدانیم. 
 
حجت الاسلام قدرت الله علیخانی نماینده سابق مجلس در مورد اینکه آیا آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با کاندیدای پوششی در کنار روحانی موافق بود گفت: اصل این قصه که کسی در کنار روحانی و کمک وی باشد ایده مرحوم آیت‌الله هاشمی بود. منتها عمرشان وفا نکرد و نتوانستند خوشان این طرح را اجرایی کنند . 
 
مشاور پارلمانی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: سران اصلاحات نیز همان نظر آیت‌الله هاشمی را داشته و دارند . 
 
علیخانی در مورد اینکه آیا ایت الله هاشمی افرادی را نیز در این زمینه معرفی کرده بودند بیان کرد: آقای هاشمی نیز نظرشان این بود که جهانگیری به عنوان نامزد پوششی در کنار روحانی باشد. بیش از هر فدری ایشان با حضور جهانگیری موافق بودند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار