کد خبر: ۴۰۹۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۶ 17 April 2017
تابناک / رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان از مرگ دو نفر عابر پیاده در شهرستان‌های تالش و رودسر خبر داد.

محمدرضا محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به برخورد یک دستگاه سواری پراید با یک نفر عابر پیاده در محله «طولارود» تالش اظهار کرد: عابر مذکور به‌شدت مجروح شد و او را به بیمارستان منتقل کردند.

وی به مرگ عابر پیاده مذکور به دلیل شدت جراحت‌های وارد شده در بیمارستان اشاره کرد و افزود: توجه نکردن به جلو و نداشتن افق دید توسط راننده دلیل اصلی حادثه مذکور است ضمن اینکه قرار گرفتن در منطقه‌ای که راه فرار ندارد جلوگیری از تصادف را سخت می‌کند و دلیل اصلی حوادث رانندگی است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان با بیان اینکه نباید با بی‌دقتی و سهل‌انگاری زندگی دیگران را به خطر انداخت، تصریح کرد: رانندگان با رعایت ماده 180 آیین‌نامه رانندگی از خوردن، آشامیدن و صحبت با سرنشینان پرهیز کنند و با تمرکز کامل به رانندگی مشغول شوند.

محمدی در ادامه به برخورد یک دستگاه خودروی سواری با یک عابر پیاده در رودسر اشاره کرد و گفت: عابر مذکور را به دلیل شدت جراحت به بیمارستان منتقل کردند و در بیمارستان جان باخته است.

وی با اشاره به اینکه توجه نکردن راننده به جلو دلیل اصلی حادثه مذکور است، بیان کرد: توجه نکردن به جلو رانندگان دلیل اصلی مرگ عابران پیاده در جاده‌های استان محسوب می‌شود و رانندگان با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از اینگونه حوادث پیشگیری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار