کد خبر: ۴۰۸۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸ 17 April 2017
تابناک / استاندار گیلان بر رفع مشکل کمربندی و پل بزرگ تالش که این شهرستان را با مشکل ترافیک سنگین مواجه می‌کند تاکید کرد.

محمد علی نجفی، استاندار گیلان در جریان سفر یکروزه خود به این شهرستان و در جمع خبرنگاران بر رفع مشکل کمربندی و پل بزرگ تالش که این شهرستان را با مشکل ترافیک سنگین مواجه می‌کند تاکید کرد و افزود: با بهبود شرایط مالی به رفع این مشکل اقدام خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه مردم تالش و مسافران از وضع موجود ترافیک سنگین در کمربندی این شهر رنج می‌برند، تصریح کرد: کمربندی فعلی تالش امروز در داخل شهر است و این امر باعث ترافیک در این کمربندی می‌شود.

 

استاندار گیلان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی کمربندی جدید شهر تالش، اظهارکرد: برای این کمربندی پلی زده شده و در حد ۵۰۰ متر زمین خریداری شده است.

 

نجفی به تاکیدات خود در راستای احداث کمربندی جدید شهر تالش اشاره کرد و افزود: در این راستا با وزیر راه و شهرسازی، رییس سازمان برنامه و بودجه کشور و استان و همچنین فرماندار تالش مکاتباتی را داشته و با جدیت پیگیر موضوع هستیم.

 

وی تصریح کرد: در احداث کمربندی جدید شهر تالش باید جدیت وجود داشته باشد تا این شهر از ترافیک کمربندی نجات یابد.

 

عالی ترین نماینده دولت در گیلان بر تامین اعتبارات اولیه پل آبنمای تالش تاکید کرد و افزود: به یاری خداوند در سال جاری مراحل ساخت و تکمیل این پروژه گام به گام صورت خواهد پذیرفت و جهت رفع خطر از پل  آبنمای شهر نیز اقدام لازم را انجام خواهیم داد.

 

نجفی خاطرنشان کرد: امیدواریم امسال با اختصاص اعتبار مناسب شاهد پیشرفت خوب کنارگذر تالش باشیم.

 

وی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید در استان گیلان کارهای خوبی صورت گرفت، تصریح کرد: پروژه آزاد راه اصلی باز شد و کارهای خوبی در حوزه راه آهن صورت گرفت.

 

نجفی در پایان از افتتاح راه آهن قزوین – رشت در ماه های آتی خبر داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار