معادلات عوض شد ؛
تابناک / مدتی قبل خبری در خروجی برخی رسانه ها با این مضمون قرار گرفت که با حکم محمد شریعتمداری ریاست ستاد مرکزی حسن روحانی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری سید احمد حسینی به عنوان رئیس این ستاد در استان گیلان منصوب شد.
کد خبر: ۴۰۷۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶ 15 April 2017
تابناک / مدتی قبل خبری در خروجی برخی رسانه ها با این مضمون قرار گرفت که با حکم محمد شریعتمداری ریاست ستاد مرکزی حسن روحانی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری سید احمد حسینی به عنوان رئیس این ستاد در استان گیلان منصوب شد.
 
در همین رابطه یک منبع آگاه در گفت وگو با تابناک ضمن تکذیب این خبر اظهار کرد: آقای شریعتمداری هنوز رئیس قطعی ستاد انتخابات دکتر روحانی نیست به علاوه اینکه اخیرا از کابینه دولت استعفا دادند.
 
وی افزود: طبق صحبتی که آقای شریعتمداری داشتیم ، قرار شد تا دکتر روحانی ثبت نام نکنند و همینطور شورای نگهبان تایید صلاحیت نکنند، ایشان به عنوان یک کاندید ریاست جمهوری نمی تواند برای کسی حکم بزند بنابراین شریعتمداری خودش هیچ حکمی از رییس جمهور ندارد و تا ایشان حکمی نداشته باشد ، چگونه رییس ستاد گیلان مشخص شده است!؟
 
این فرد مطلع ادامه داد: شخصی که خود را رئیس ستاد دکتر روحانی در گیلان معرفی میکند بیاید بگوید حکم خود را از چه کسی گرفته است؛ البته اینکه این شخص آیا مناسب چنین سمتی است یا نه بحث جداگانه ای است.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: به خاطر چنین حرکتی که از ایشان سر زده به نظر بنده نمی تواند صلاحیت همچین سمتی را داشته باشد و متاسفم برای کسانی که برای رسیدن به سمت ریاست ستاد دست به هرکاری میزنند.


معادلات عوض شد


عصر روز گذشته یکی از اعضای شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه کشور در گفت و گویی کوتاه با تابناک گیلان اظهار کرد: تمام مقدمات کار برای سیداحمد حسینی فراهم شده و کار وی تمام شده است.

وی افزود: قطعا سیداحمد حسینی تا امروز رییس ستاد دکتر روحانی در گیلان است و قرار شد از غفار شجاع در تهران استفاده کنیم.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار