درباره حاشیه نشست خبری امروز رئیس جمهور؛
تابناک گیلان / خرداد ماه سال 92 قبل از برگزاری انتخابات بود که حسن روحانی ، رئیس جمهور کشور در جریان برنامه های انتخاباتی خود بیان کرد شعار من " نجات اقتصاد ایران است".
کد خبر: ۴۰۵۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱ 10 April 2017
تابناک گیلان / خرداد ماه سال 92 قبل از برگزاری انتخابات بود که حسن روحانی ، رئیس جمهور کشور در جریان برنامه های انتخاباتی خود بیان کرد شعار من " نجات اقتصاد ایران است".

وی با بیان اینکه شعار من نجات اقتصاد ایران است گفته بود: مشکلات اقتصادی پیچیده شده است و وضعیت اقتصادی ایران مثل شرایط بیماری است که دچار حال وخیم است و فرصت کمی برای نجات او داریم.

این موضوع و همچنین وعده ۱۰۰ روزه وی به محل بحث بسیاری از منتقدان و مخالفان وی تبدیل شده بود تا اینکه امروز در جریان سوال خبرنگار روزنامه همشهری از وی درارتباط با وعده ۱۰۰ روزه وی و عدم تحقق آن به این سوال پاسخ داد و گفت که ۴ سال منتظر این سوال بوده است.

خبرنگار همشهری سؤالی را از روی کاغذ قرائت کرد و گفت که روحانی وعده داده بود ظرف 100 روز مشکلات اقتصادی کشور را حل می‌کند اما بعداً حرفش را تغییر داده است.

روحانی در پاسخ گفت: از شما تشکر می‌کنم که این را پرسیدید، چون دروغ بزرگی در برخی روزنامه و سایت‌ها مطرح می‌شود. من کِی گفتم 100 روزه مشکلات را حل می‌کنم؟ من گفتم در پایان 100 روز گزارش کارهای انجام‌شده را ارائه می‌دهم و همین کار را کردم.

روحانی ادامه داد: اونی که یک‌شبه حل می‌کرد یک شخص دیگری بود. (خنده و تشویق حضار)

خبرنگار تلاش کرد تا صحبت‌های روحانی را قطع کند که روحانی گفت: شما سؤالتان را پرسیدید و مقاله‌تان را خواندید و استفاده کردیم.

وقتی بعد از توضیحات روحانی درباره کارهای انجام‌شده در دولت یازدهم، خبرنگار همچنان بر اظهارات خود اصرار کرد، روحانی گفت: چهار سال است منتظرم این سؤال را بپرسند تا این دروغ را روشن کنم. ۴ سال منتظر پاسخ به این دروغ بزرگ بودم که برخی رسانه ها به نقل از من می گفتند که گفته ام 100 روزه مشکل اقتصادی ایران را حل می کنم! مگر آدم بی‌عقل باشد که چنین وعده‌ای بدهد. مگر می‌شود همه این مشکلات را حل کرد؟


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار