کد خبر: ۳۹۸۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۱ 26 March 2017
تابناک / دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر گیلان از اقامت دو میلیون و 600 هزار گردشگر نوروزی در این استان تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رضا علیزاده بعد از ظهر امروز در جریان بازدید از تاسیسات گردشگری این شهرستان با اشاره به اینکه فعالان ستاد اجرایی خدمات سفر آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند، اظهار کرد: نوروز جاری با حجم گسترده‌ای از ورود مسافران و گردشگران به گیلان مواجه هستیم.

وی از اقامت دو میلیون و 600 هزار گردشگر نوروزی از 26 اسفند ماه سال 95 تا روز گذشته در گیلان خبر داد و گفت: تدابیر خوبی برای میزبانی متفاوت از گردشگران نوروزی اتخاذ شده است.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر گیلان با بیان اینکه این استان یکی از مقصدهای گردشگری مسافران است، تصریح کرد: جاذبه‌های گردشگری گیلان به عنوان جاذبه‌های ممتاز در کشور مطرح بوده و تاکنون شهرک تاریخی ماسوله، بنای تاریخی قلعه‌رودخان و اکو موزه میراث روستایی مورد استقبال گردشگران نوروزی قرار گرفته است.

وی از 977 مورد نظارت و بازرسی از مراکز اقامتی، پذیرایی و دفاتر خدمات مسافرتی خبر داد و یادآور شد: شرایط امنیتی و امدادی گیلان در جایگاه خوبی قرار دارد و از گردشگران استان می‌خواهیم تا با رعایت نکات ایمنی از جاذبه‌های طبیعی، فرهنگی و تاریخی گیلان بازدید کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار