احمدی پور ؛
تابناک / محمد احمدی پور اظهار کرد: 2 هزار و 965 نفر تا ساعت 18 امروز برای شرکت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کردند.
کد خبر: ۳۹۸۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۰ 26 March 2017
تابناک / محمد احمدی پور اظهار کرد: 2 هزار و 965 نفر تا ساعت 18 امروز برای شرکت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کردند.
 
وی افزود: از این تعداد 376نفر داوطلب شوراهای اسلامی شهر و 2هزار و 598 نفر داوطلب شوراهای اسلامی روستاها هستند.
 
رئیس ستاد انتخابات گیلان ادامه داد: از مجموع داوطلبان امروز (شنبه تا ساعت 18) 204 نفر زن و 2هزار و 761 نفر مرد هستند.
 
وی بیان داشت: با ثبت نام شدگان امروز تعداد داوطلبان شرکت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در گیلان به 9 هزار و 800نفر رسید.
 
به گفته احمدی پور، آمار روز ششم هنوز قطعی نشده و نام نویسی در فرمانداری ها و بخشداری های استان ادامه دارد.
 
وی از داوطلبان خواست ثبت نام را برای ساعت های پایانی نگذارند و تاکید کرد: فرمانداری ها و بخشداری ها تا ساعت 24 امروز و فردا ثبت نام انجام می دهند و درب فرمانداری ها و بخشداری ها تا زمانیکه داوطلبان برای ثبت نام مراجعه می کنند، باز است.
 
احمدی پور یادآور شد: برابر اطلاعیه ستاد انتخابات کشور، داوطلبان ثبت نام شوراها،‌ نگران نداشتن گواهی عدم سوء‌ پیشینه نباشند و تکمیل فرم خود اظهاری در محل فرمانداری یا بخشداری برای ثبت نام کافی است.
 
رئیس ستاد انتخابات گیلان خاطرنشان کرد: تا کنون در روز ششم نام نویسی شهرستان های رشت، رودسر، لاهیجان، تالش و لنگرود بیشترین ثبت نام ها را داشته اند.
 
به گزارش ایرنا، نام نویسی از داوطلبان شرکت در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور از ساعت هشت صبح دوشنبه 30 اسفندماه سال 1395 در فرمانداری ها و بخشداری های گیلان آغاز شده و تا یکشنبه ششم فروردین ماه جاری ادامه خواهد داشت.
 
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، 29 اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود.
 
بر اساس آخرین تقسیمات کشوری ، استان گیلان دارای 16 شهرستان، 52 شهر و 43 بخش، 109 دهستان و 2583 آبادی دارای سکنه است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار