کد خبر: ۳۹۷۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲ 22 March 2017
تابناک / رسانه خبری تحلیلی با مردم ثبت نام ۱۵۶ نفر در شهرستان آستانه اشرفیه
فرماندار آستانه اشرفیه از ثبت نام قطعی ۱۵۶ نفر تا پایان روز دوم ثبت نام داوطلبان شوراهی اسلامی شهر و روستا خبر داد.

 رحیم حیدری با بیان این خبر گفت: از این تعداد دواوطلبان ۱۵ نفر داوطلب شوراهی اسلامی شهر در آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر و ۸۷ نفر داوطلب شوراهای اسلامی بخش مرکزی و ۵۴ نفر داوطلب شوراهای اسلامی بخش بندر کیاشهر می باشند.

هم چنین بخشدار بندر کیاشهر به  ۴۷ صندوق اخذ رای تعبیه شده در کیاشهر اشاره کرد و گفت:  از این تعداد  ۳۶ صندوق در روستاهای بخش کیاشهر و از۱۱صندوق مستقر در حوزه شهری بندر کیاشهر  ۱۰ صندوق ثابت و ۱ صندوق سیار است.

حجت حاجی پور با بیان اینکه تلاش می کنیم تا زمینه حضور حداکثری مردم را  فراهم کنیم به میزان مشارکت مردم این بخش در دوره قبل پرداخت و اظهار کرد : میزان مشارکت مردم کیاشهر در دوره قبل در ریاست جمهوری ۸۹ درصد  و در شوراهای شهر ۷۵ درصد  و شوراهای روستا بالای ۹۰ درصد بوده است .

حاجی پور با تصریح این سخن که تمام تلاش ما بر این اصل استوار است که  شاهد افزایش حضور مردم در پای صندوق های رای باشیم افزود : تلاش می کنیم که انشالله امانت داری خوبی برای مردم باشیم.

وی به سیاست های اصلی بخشداری بندر کیاشهر در انتخابات پیش رو اشاره کرد و خاطر نشان کرد: بالا بردن مشارکت مردم  در روز انتخابات ؛  رعایت اصل بی طرفی  واجرای  صحیح قوانین،  صیانت از آرای مردم که مقام معظم رهبری از آن به عنوان حق الناس نام می برند ۳ موضوع اصلی خود نام برد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار