کد خبر: ۳۹۷۷۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰ 22 March 2017
تابناک / اسدالله عباسی در مورد وضعیت شهرستانهای رودسر و املش، اظهار کرد: وضع و احوال شهرستان های رودسر و املش در حوزه مدیریت خوب نیست.

وی با تأکید براینکه مدیریت اجرایی شهرستان های رودسر و املش بسیار ضعیف عمل کرده است، تصریح کرد: بنده این ضعف را به استاندار گیلان را منتقل کرده ام باوجود این وضع هیچ اتفاقی در بحث پیشرفت و توسعه صنایع و سایر حوزه ها در رودسر و املش اتفاقی نمی افتد.

رییس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به این مطلب که تنها راه رفع ضعف مدیریتی این شهرستان ها جابجایی فرمانداران و بخشداران ان ها است، افزود:  وزارت کشور در جابجایی فرمانداران و بخشداران رودسر و املش اقدام کرده و تکلیف را روشن کند.

عباسی با بیان این نکته که با این وضع مدیریت هیچ اتفاقی در رودسر و املش نخواهد افتاد، افزود: فرمانداران رودسر و املش تعامل و همکاری سرشان نمی شود و باعث شده اوضاع این شهرستانها در حوزه توسعه و اشتغال مساعد نباشد.

وی با تأکید براینکه بعد از تعطیلات نوروز موارد مصداقی آن را به محض و نظر مردم این شهرستانها می رسانم، اظهار کرد: شهرداری های این شهرستانها هم وضع خوبی ندارند مگر با این شکل می توان توسعه ایجاد کرد؟!

عباسی خاطرنشان کرد: خواهان حضور مدیران همراه و هماهنگ در این شهرستان ها هستیم که اهداف مجلس و نظام را دنبال کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار