کد خبر: ۳۹۷۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۰ 21 March 2017

برنامه‌های تحویل سال تلویزیون با حاشیه‌هایی همراه بود.مجریان ویژه‌ برنامه تحویل سال شبکه یک در ساعات نزدیک به تحویل سال تغییر کردند.کم پیش می‌آید گفته شود سالی برود و برنگردد، اغلب میهمانان برنامه‌ی‌های تحویل سال از اتفاقات ناگوار سال ۹۵ یاد کردند.

به‌ گزارش ‌ایسنا، پیش از این قرار بود محمد سلوکی و امیر حسین مدرس، برنامه تحویل سال شبکه یک را بر عهده بگیرد که این اجرا در لحظات آخر به نیما کرمی و مژده لواسانی واگذار شد.

ویژه‌ برنامه عید شبکه دو سیما با عنوان "بهار این جا است” هم با اجرای پژمان بازغی و دارویش فرضیایی در محله "گل و بلبل” به روی آنتن رفت.

از نکات جالب توجه این برنامه دکور مبل این برنامه بود که به پیکان جوانان مربوط به سال ۱۳۴۷ اختصاص داشت.

بهرنگ علوی از جمله مهمانان این برنامه بود که همزمان با سال‌ کبیسه که هر چهار سال یک بار اتفاق می‌افتد. متولد شده است و تولدش را در این برنامه اعلام کرد.

این بازیگر با اشاره به دکور برنامه "بهار این جاست” مطرح کرد که این پیکان  مدال ۱۳۴۸ چشم او را گرفته است و خیلی وقت بود که به آن سوار نشده بود.

مهرداد میناوند و سروش جمشیدی، بهداد سلیمی از جمله میهمانان برنامه "محله گل و بلبل” بودند. بخشی از این برنامه به زورخانه و اجرای ورزشکاران نوجوانان پهلوانی اختصاص داشت و حجت السلام محمد رضا زائری به عنوان میهمان ویژه‌ این برنامه در این بخش از برنامه حضور داشت و با عمو پورنگ به گفت‌وگو پرداخت.

اغلب میهمانان برنامه‌ی‌های تحویل سال از اتفاقات ناگوار سال ۱۳۹۵ یاد کردند. لیندا کیانی و امیر حسین رستمی از دیگر میهمانان برنامه اینجا بهار بودند که ابراز امیدواری کردند سال ۱۳۹۵ برود و دیگر برنگردد و اتفاقات بد نبینیم.

برنامه شبکه یک سیما که با اجرای مژده لواسانی و نیما کرمی به روی آنتن رفت. گفت‌وگویی با نویسنده برنامه "محله گل و بلبل” که به عنوان سریال برتر "سیم مثل سریال” شناخته شد، داشت.

محمد درویش علیپور به عنوان نویسنده این برنامه تندیس "سیم مثل سریال” را از نیما کرمی، مجری برنامه تحویل سال دریافت کرد و در گفت‌وگویی درباره "محله گل و بلبل”، توضیح داد: ما در برنامه "محله گل و بلبل یک و دو” قالب برنامه را به سمت خانواده‌ و کودک بردیم. به نوعی که یک پکیچ برای کل خانواده‌ در نظر گرفتیم. هدفگذاری ما طبق همان روال پیش رفت و در سری جدید نیز این برنامه با ‌اضافه شدن بازیگران جدید به دل مخاطبان نشست.

او افزود: سعی کردیم با انرژی بیشتری خلاقانه تر به آنتن تلویزیون برویم.

امیر نوری نیز به عنوان بازیگر "محله گل و بلبل” در برنامه تحویل سال شبکه یک سیما حاضر شده بود. او با بیان این که با فکر به برنامه "محله گل و بلبل” ملحق شده است، اظهار کرد: کار خوب اعتبار است و مهم نیست که در کجا کار می کنی. چه کار کودک باشد، چه کارهای مقدس و چه کارهای درام، برای ما جای خوشحالی است که مجموعه "محله گل و بلبل” در سال ۱۳۹۵ به عنوان بهترین سریال شناخته شد.

این بازیگر همچنین از حضور اکبر عبدی به عنوان بازیگر مطرح در برنامه "محله گل و بلبل ” یاد کرد که با آغوشی باز به این برنامه که یک برنامه کودک است، ملحق شده است و در آن ایفای نقش می‌کند.

به گزارش پامچال نیوز به نقل از ایسنا، برنامه سه ستاره احسان علیخانی نیز به حضور بازیگرانی از جمله سام درخشانی و پژمان جمشیدی به همره خانواده هایشان اختصاص داشت. این ویژه برنامه گفت‌وگویی با مخاطبان در صحن حرم امام رضا(ع) اختاص داده بود.

همچنین کلیپی از هفت سین مدافعان حرم در این برنامه پخش شد.

پخش درختکاری هنرمندان با حضورمعصومه ابتکار از دیگر بخش‌های ویژه برنامه نوروزی شبکه سه سیما بود.

به گزارش پامچال نیوز به نقل از ایسنا، مهران مدیری که به عنوان مهمان برنامه تحویل سال شبکه سه سیما دعوت شده بود، به عنوان بهترین مجری برنامه دورهمی در برنامه سه ستاره شناخته شد و تندیس بهترین مجری و بهترین برنامه را که به دورهمی اختصاص داشت از مهمان برنامه دریافت کرد.

مهران مدیری پس از دریافت تندیس خود، اظهار کرد: این جایزه بسیار باارزش است چرا که از دست شما مردم گرفته‌ام.  

او در ادامه ضمن تبریک سال نو یادآور شد: خیلی از عزیزان‌مان را در سال گذشته از دست دادیم و آخرین‌ها هم درگذشت علی معلم و افشین یداللهی عزیز بودند که باور نمی‌کنیم از میان ما رفته‌اند. امیدواریم روحشان شاد باشد و همچنین امیدواریم شاهد اتفاقات بهتری باشیم.

محمدرضا حیاتی مهمان برنامه تحویل سال شبکه یک سیما بود.

این گوینده پیشکسوت خبر درباره بدترین و بهترین خبری که در طول این سال‌ها آن را اطلاع‌رسانی کرده است، گفت: خبرهای جنگ برای من همیشه به عنوان بدترین خبرها بوده است. متاسفانه خبرهای جنگ زیاد می‌خوانیم، جنگی که صدمه اصلی آن را مردم می‌بینند بنابراین هر زمان که خبر جنگ می‌خوانم این خبر بدترین خبر برای من است. همچنین خبرهای مربوط به ساختمان پلاسکو و درگذشت آتش‌نشانان عزیزمان خبرهای بسیار بدی برای من بوده است. دستاوردها در زمینه علمی، فناوری، هنری،‌ سینمایی و فوتبالی هم خبرهای خوبی بودند که در طول این سالی که گذشت داشتیم.

حیاتی در ادامه درباره اولین خبری که سال‌ها پیش آن را برای مخاطبان خواند، اظهار کرد: اولین خبری که خواندم تابستان سال ۶۰ ساعت ۱۰ صبح بود که در رادیو آن را برای مردم گزارش کردم.

به گزارش پامچال نیوز به نقل از ایسنا همزمان با لحظه تحویل سال علی زندوکیلی با حضور در برنامه تحویل سال شبکه ۳ سیما دعای تحویل سال را زنده اجرا کرد.

اجرای گروه پالت و پخش کلیپ‌هایی از کامران تفتی و برزو ارجمند از دیگر بخش‌های سال تحویل تلویزیون بود.

رامبد جوان نیز که به عنوان مجری برنامه سه ستاره از سوی مردم انتخاب شده بود در برنامه سه ستاره شبکه سوم حضور داشت.

این هنرمند برای دریافت دو تندیس که یکی مربوط به اجرا و دیگری مربوط به برنامه خنداونه بود در برنامه تحویل سال شبکه سه سیما حاضر شد و این تندیس‌ها را رضا شفیعی جم دوست هنرمندش به وی اهدا کرد.

رامبد جوان در این برنامه اظهار کرد: جایزه مردمی بسیار باارزش است در حرفه ما هر چقدر هم قرار باشد متخصصان حرفه‌ای ما را سنجش کنند، جایزه‌ای که مردم می‌دهند ارزش و اهمیت بالایی دارد. اگر مردم حمایت نکنند انگیزه ما از بین می‌رود و دیگر فرصت تلاش کردن را از دست می‌دهیم.

رضا شفیعی‌جم از دیگر مهمانان برنامه تحویل سال شبکه سه بود که رامبد جوان را همراهی می‌کرد.

وی درباره عدم حضورش در برنامه خندوانه، گفت: من همیشه جلوی دوربین زنده خجالتی هستم و تنها در قالب کار است که اعتماد به نفس دارم. در ارتباط با برنامه خندوانه نیز همیشه دوست داشته‌ام پرپیمان‌تر به این برنامه بروم نه اینکه علت خاصی داشته باشد.

محمدرضا هدایتی و محمد بهرامی نیز با حضور در برنامه تحویل سال بهار اینجاست در شبکه دو سیما از فعالیت‌شان در کار کودک گفتند.

میلاد کی‌مرام و شبنم قلی‌خانی از جمله بازیگرانی بودند که در برنامه تحویل سال شبکه یک سیما حضور داشتند و تندیس بهترین بازیگر سین مثل سریال تقدیم این دو بازیگر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار