کد خبر: ۳۹۷۱۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۷ 20 March 2017
تابناک گیلان / دروازه‌بان بایرن مونیخ به بازی با رئال‌ مادرید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان واکنش نشان داد.

 در یکی از دیدارهای حساس مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا دو تیم رئال‌ مادرید و بایرن مونیخ برابر هم به میدان می‌روند. مانوئل نویر پیش از این دیدار ، گفت‌: نه ما دوست داشتیم با رئال‌ مادرید برخورد کنیم و نه رئالی‌ها دوست داشتند با ما برخورد کنند. بازی با رئال‌ مادرید همیشه حساس  و ویژه‌ است. هر بازیکنی  می‌خواهد در این بازی نهایت توان خودش را نشان دهد. اتمسفر لیگ قهرمانان اروپا در سانتیاگوبرنابئو فوق‌العاده‌ است و ما خوشحالیم که در آنجا به میدان خواهیم رفت.

وی ادامه داد: طبیعی است که هیچ تیمی دوست ندارد با رئال‌ مادرید برخورد کند، ولی حالا که این اتفاق رخ داده است باید با تمام توان‌مان به میدان برویم. بازی با رئال‌ مادرید بازی نزدیکی خواهد بود که جزئیات کوچک نتیجه‌ آن را مشخص خواهد کرد و ما امیدواریم که بتوانیم برنده این بازی حساس باشیم و به نیمه نهایی راه یابیم.

بایرن مونیخ تاکنون دو بار در مراحل حذفی رئال‌ مادرید را حذف کرده است که هر دو بار از رسیدن به قهرمانی باز مانده است.

بایرین در سال ۲۰۰۷ در مرحله یک هشتم نهایی رئال‌ مادرید را حذف کرد،  ولی در نهایت به میلان باخت. بایرینی‌ها یک بار نیز در سال ۲۰۱۲ توانستند رئال‌ مادرید را شکست دهند  و به فینال راه یابند،  ولی در دیدار نهایی با شکست برابر چلسی در ضربات پنالتی‌ از رسیدن به عنوان قهرمانی باز ماندند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار