تابناک / رئیس کارگروه حمایت از اقشار آسیب پذیر شورای شهر در سومین همایش تجلیل از پاکبانان شهرداری رشت اسفند ۹۵ بیان داشت : پاکبانان در معرض آلودگی های فراوانی هستند و مسولین باید بیشتر به سلامت و رفاه اجتماعی شان توجه کنند تلاش می کنیم تا بهترین خدمات را جهت رفاه حالشان ارائه دهیم.
کد خبر: ۳۹۷۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰ 19 March 2017
تابناک / رئیس کارگروه حمایت از اقشار آسیب پذیر شورای شهر  در سومین همایش تجلیل از پاکبانان شهرداری رشت اسفند ۹۵ بیان داشت : پاکبانان در معرض آلودگی های فراوانی هستند و مسولین باید بیشتر به سلامت و رفاه اجتماعی شان  توجه کنند تلاش می کنیم تا بهترین خدمات را جهت رفاه حالشان ارائه دهیم.

فاطمه شیرزاد عصر روز گذشته در سومین همایش تجلیل از پاکبانان شهرداری رشت اظهار داشت: شما پاکبانان نقش مهمی درحفظ و سلامت محیط شهری دارید و شغل سخت و پر زحمتی دارید

رئیس کارگروه حمایت از اقشار آسیب پذیر شورای شهر رشت تصریح کرد: به جهت وظیفه ای که بر عهده کارگروه حمایت از اقشار آسیب پذیر بود تلاش کردیم سومین همایش تجلیل از پاکبانان در شب ولادت حضرت زهرا(س) به منظور تقدیر از زحمات شما برگزارشود .

وی با اشاره به اینکه قطعا کمی و کاستی هایی در ارائه خدمات به شما پاکبانان وجود دارد افزود: دغدغه های شما پاکبانان به حق است و امیدواریم با تلاش بیشتر بتوانیم خدمات بیشتری را در راستای  افزایش رضایتمندی ، رفاه و امنیت شغلی شما برداریم .


رئیس کارگروه حمایت از اقشار آسیب پذیر شورای شهر رشت با بیان اینکه در این سه سال گذشته بیش از ۳۰ جلسه در راستای بررسی و رفع مشکلات و خدمات رسانی بیشتر برای پاکبانان در کارگروه برگزار کردیم .

شیرزاد از انعقاد تفاهم نامه ای در جهت ارتقای سلامت پاکبانان با دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت  شهرستان رشت خبر داد و گفت: برای نخستین بار پاکبانان شهرداری رشت در سه مرحله علیه بیماری  هپاتیت ب واکسینه شدند.

افزایش منزلت اجتماعی پاکبانان ،تقویت امکانات و تجهیزات کاری و ایمنی کار ، برگزاری کارگاه های آموزشی ، دیدار و عیادت از پاکبانان حادثه دیده ، نصب تندیس پاکبان در پارک قدس ، برگزاری مسابقات  قرآنی در ماه مبارک رمضان ،  برگزاری مسابقات ورزشی و ویزیت رایگان در مناسبت های مختلف مدیریت شهری را از اقدامات کارگروه اقشار آسیب پذیر برای پاکبانان عنوان کرد .

فاطمه شیرزاد در ادامه اظهار داشت:با توجه به اینکه  یکی از پاکبانان  در سال گذشته حین انجام کار دچار حادثه شد و متاسفانه  منجر به قطع   یک پایشان گردید اما با تلاش کارگروه حمایت از اقشار آسیب پذیر شورای اسلامی و مصوبه شورای شهر ۲۰ میلیون تومان در راستای کمک به پاکبان حادثه دیده  انجام و روز هفتم مهر ماه ۹۵پای مصنوعی برایشان نصب شد .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار