کد خبر: ۳۹۶۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵ 18 March 2017

تابناك گيلان / همزمان با آغاز تحقیقات درباره مرگ این زن خارجی، جسد برای تعیین علت مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت. کارشناس‌ها نیز اعلام کردند این زن ایرلندی پس از شکنجه و آزار و اذیت خفه شده و سپس سرش با سنگ و شیء سنگینی متلاشی شده است.


زن گردشگر ایرلندی که به شهر «گوآ» در هند سفرکرده بود، به شکلی هولناک تحت شکنجه و تجاوز قرار گرفت و بعد هم کشته شد.

 جسد «دانیله مک لاگلین» ۲۸۸ ساله اواسط هفته گذشته توسط یک کشاورز بومی در حالی پیدا شد که آثار شکنجه روی پیکرش مشهود بود. جمجمه زن جوان نیز براثر اصابت ضربه‌ای سنگین متلاشی شده بود. 

همزمان با آغاز تحقیقات درباره مرگ این زن خارجی، جسد برای تعیین علت مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت. کارشناس‌ها نیز اعلام کردند این زن ایرلندی پس از شکنجه و آزار و اذیت خفه شده و سپس سرش با سنگ و شی ء سنگینی متلاشی شده است.
پلیس با دریافت این گزارش تحقیقات گسترده‌ای دراین باره آغازکرد تا اینکه پس از بررسی تصاویر دوربین‌های مدار بسته، رد پای مجرم سابقه‌داری به نام «ویکات باگات» ۲۳ ساله را دراین جنایت هولناک شناسایی کرد. این درحالی بود که کوله پشتی مقتول نیزاز محل زندگی عامل جنایت کشف شد.
 «ویکات» پس ازدستگیری به جنایت اعتراف کرد و سپس برای تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان ویژه قرار گرفت. این مجرم سابقه دار به اتهام قتل، تجاوز، سرقت و تخریب صحنه جرم و منحرف کردن پلیس در انتظار محاکمه قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار