کد خبر: ۳۹۶۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲ 18 March 2017
تابناك - در مرحله نهایی رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور ، تیم داماش گیلان مغلوب حریفش شد و شهرداری فومن نیز مقابل رقیبش به نتیجه مساوی دست یافت.

شکست داماش گیلان ، تساوی شهرداری فومن در مرحله نهایی لیگ دسته دوم
به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا ، در هفته دوم از مرحله نهایی مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم کشور ، تیم داماش گیلان مغلوب برق جدید شیراز شد و تیم فوتبال شهرداری فومن نیز برابر شهرداری ماهشهر به نتیجه تساوی دست یافت.

بر این اساس ، تیم های فوتبال داماش گیلان و برق جدید شیراز در ورزشگاه شهید عضدی رشت رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت این تیم میهمان بود که در این بازی به برتری رسید.

در این دیدار، تیم فوتبال داماش گیلان با نتیجه یک بر صفر مغلوب حریف خود شد تا علاوه بر اینکه صعودش به رقابت های لیگ دسته اول کمرنگ تر شود ، سال 95 را نیز با شکست به اتمام رساند.

البته در جریان این مسابقه ، تیم فوتبال داماش گیلان 2 ضربه پنالتی نیز به دست آورد اما بازیکنان این تیم نتوانستند این ضربات را به گل تبدیل کنند تا سرانجام تیم داماش در آخرین دیدار خود در سال جاری، با شکست مواجه شود.

این در حالی است که تیم داماش گیلان در دیدار اول خود نیز در ماهشهر برابر تیم شهرداری ماهشهر به نتیجه مساوی دست یافته بود و با توجه به شکست خانگی خود در برابر برق شیراز ، این تیم از 2 بازی خود در مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته دوم فقط یک امتیاز کسب کرده است.
اما تیم فوتبال شهرداری فومن دیگر نماینده استان گیلان در این مسابقات ، در ماهشهر به مصاف تیم شهرادری این شهر رفت که در نهایت این مسابقه با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت.
تیم فوتبال شهرداری فومن نیزکه اولین بازی خود در مرحله نهایی این مسابقات را با مساوی آغاز کرده بود، در این دیدار خارج از خانه نیز به نتیجه مساوی دست یافت تا این تیم نیز از 2 بازی خود ، 2 امتیاز کسب کند.
تا پایان هفته دوم از مرحله نهایی رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم ، تیم شهرداری فومن با کسب 2 امتیاز در مکان چهارم و تیم داماش گیلان با کسب یک امتیاز در مکان ششم و انتهای جدول گروه خود قرار دارند.
تیم های فوتبال داماش گیلان و شهرداری فومن در مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته دوم کشور در گروه دوم این مسابقات، با تیم های آینده سازان برق جدید شیراز ، شهرداری کاشان ، شهرداری ماهشهر و نفت امیدیه همگروه هستند. 
در مرحله دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور ، 12 تیم حضور دارند که در 2 گروه 6 تیمی به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند. 
در پایان این مرحله، تیم های نخست هر گروه به طور مستقیم به رقابت های لیگ دسته اول صعود می کنند و برنده تیم های دوم نیز جواز حضور در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور را کسب خواهد کرد. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار