کد خبر: ۳۹۶۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰ 17 March 2017
تابناک گیلان / بعد از تساوی ۱-۱ در دیدار رفت، شاگردان ژوزه مورینیو در دیدار برگشت توانستند با تک گل خوان ماتا به پیروزی برسند و جواز حضور در مرحله بعد را به دست آوردند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند اما یونایتدها خیلی زود ابتکار عمل را در دست گرفتند و می توانستند در همان دقیقه ۵ به گل برسند اما ضربه سر دیدنی مارکوس روخو را مدودف دفع کرد و توپ برگشتی را هم زلاتان از زاویه ای بسته به تیر کوبید.

برتری یونایتدها ادامه داشت و هرچند بازیکنان روستوف با دوندگی بی وقفه تلاش می کردند تا مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه شان شوند اما در دقیقه ۱۵ دروازه این تیم بار دیگر در آستانه باز شدن قرار گرفت اما باز هم واکنش خوب مدوف، مانع از گلزنی زلاتان شد.

در ادامه روند بازی تغییر چندانی نکرد و تیم میزبان همچنان تیم برتر میدان بود و موقعیت های خطرناک تری روی دروازه روستوف ایجاد می کرد؛ از جمله در دقیقه ۳۳ که حتی مدوف هم در مقابل ضربه زلاتان نتوانست کاری انجام بدهد اما شوت تماشایی ستاره سوئدی به تیر دروازه برخورد کرد.

تلاش شاگردان مورینیو در دقایق پایانی نیمه اول هم ادامه داشت اما در نهایت در نیمه اول توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم هنوز کاملا جا نیفتاده بود که مصدومیت پوگبا، مورینیو را مجبور کرد تا فلینی را به زمین بفرستد.

در ادامه بازی متعادل تر دنبال شد و روستوف می توانست در دقیقه ۵۴ به گل برسد اما رومرو موفق شد شوت خطرناک سردار آزمون را مهار کرد.

دو دقیقه بعد نوبت زلاتان بود تا یک موقعیت خوب دیگر را از دست بدهد. این بار ضربع سر او از بالای دروازه به بیرون رفت.

در ادامه بازیکنان روستوف برای دقایقی بازی را در دست گرفتند و حتی می توانستند گل اول را به ثمر برساند اما یک اشتباه، منچستریونایتد را در دقیقه ۷۰ به گل رساند.

اشتباه بازیکن روستوف در میانه زمین، یک ضدحمله سریع را برای یونایتدها رقم زد و در نهایت روی ارسال میخیتاریان و پاس پشت پای عالی زلاتان، ماتا دروازه خالی را به راحتی باز کرد.

بعد از این گل بازیکنان روستوف که چیزی برای از دست دادن نداشتند، حملات بیشتری روی دروازه رومرو ترتیب دادند. در دقیقه ۷۸، بوخاروف که در دیدار رفت تک گل روستوف را به ثمر رسانده بود، با یک ضربه سر می توانست بار دیگر گلزنی کند اما رومرو با واکنشی به موقع، دروازه تیمش را بسته نگه داشت.

حملات روستوف ادامه داشت و در وقت های تلف شده، نوبوآ روی یک ضربه آزاد چیزی نمانده بود که کار را به وقت های تلف شده بکشد اما باز هم رومرو با واکنشی تماشایی توپ را به بیرون فرستاد تا بازی با همان تک گل به سود منچستریونایتد به پایان برسد و روستوف از دور رقابت های لیگ اروپا حذف شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار