کد خبر: ۳۹۶۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۰ 17 March 2017
تابناک / با حضور سخنگوی دولت در شهرستان رودبار ۳ کیلومتر و ۲۰۰ متر از باقیمانده مسیر آزاد‌راه رشت – قزوین به طور رسمی به بهره‌برداری رسید.

محمدباقر نوبخت در مراسم افتتاح پروژه ۳ کیلومتر و ۲۰۰ متر آزادراه رشت – قزوین در شهرستان رودبار، ضمن قدردانی از تلاش دست اندکاران این پروژه گفت: افتتاح این پروژه همزمان با ایام سفرهای نوروزی تردد آسان را برای مردم و میهمانان میسر می کند.

سخنگوی دولت تسهیل در عبور و مرور را یکی از زمینه های رونق اقتصادی هر منطقه دانست و گفت: برای رونق اقتصادی مردم منطقه آمادگی حمایت مالی از طرح های پیشنهادی را داریم.

او افتتاح کامل پروژه آزادراه رشت – قزوین را عامل تحول منطقه دانست و گفت: البته تحول بزرگ تر برای گیلان با بهره برداری از راه آهن قزوین – رشت در بهار ۹۶ رقم خواهد خورد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور همچنین از پرداخت اعتبارات نقدی پروژه طی روزهای آینده خبر داد و عنوان کرد: حقوق کارمندان به موقع پرداخت می شود.

دکتر نوبخت همچنین از پروژه احداث راه‌آهن رشت – قزوین بازدید و بر اتمام این پروژه تا پایان فعالیت دولت یازدهم تاکید کرد.

برای ساخت این مسیر که یکی از گلوگاه های مهم ترافیکی شمال کشور است ۱۸۰ میلیارد تومان هزینه شده و ۸ کیلومتر دیگر آزادراه رشت – قزوین در دست ساخت است.

عکس از همایون رضایی

آزاد راه رشت - قزوین آزاد راه رشت - قزوین آزاد راه رشت - قزوین آزاد راه رشت - قزوین آزاد راه رشت - قزوین آزاد راه رشت - قزوین 88098

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار