ادامه طعنه و کنایه های نماینده رشت به رییس فراکسیون امید ؛
تابناک گیلان/ جعفرزاده ایمن آبادی ،نماینده مردم رشت که با حمایت لیست امید به مجلس راه یافت و بعد مبادرت به تشکیل فراکسیون مستقلین کرد در تازه ترین اظهار نظر خود از سوال خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین-نزدیک به طیف منتسب به علی لاریجانی-درباره شکست تشکیل شورای عالی فراکسیون ها برآشفت و از خبرنگار خواست به جای سوال درباره عملکرد فراکسیون مستقلین و شورای عالی فراکسیون ها،فراکسیون امید را نقد کند!
کد خبر: ۳۸۹۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰ 06 March 2017
تابناک / جعفرزاده ایمن آبادی ،نماینده مردم رشت که با حمایت لیست امید به مجلس راه یافت و بعد مبادرت به تشکیل فراکسیون مستقلین کرد در تازه ترین اظهار نظر خود از سوال خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین-نزدیک به طیف منتسب به علی لاریجانی-درباره شکست تشکیل شورای عالی فراکسیون ها برآشفت و از خبرنگار خواست به جای سوال درباره عملکرد فراکسیون مستقلین و شورای عالی فراکسیون ها،فراکسیون امید را نقد کند!
 
تشکیل فراکسیون مستقلین و نیز تشکیل شورای عالی فراکسیون ها در مجلس دهم با محوریت چهره هایی به مانند جعفرزاده ایمن آبادی به دلیل عدم استقبال نمایندگان با شکست مواجه شد و لیدرهای این دو فراکسیون از پاسخگویی به سوالات خبرنگاران در ارتباط با تعداد اعضای این دو فراکسیون طفره می روند.جعفرزاده ایمن آبادی نیز در گفت وگوی اخیرش با خبرآنلاین وقتی با سوال خبرنگار در ارتباط با تعداد اعضای شورای عالی فراکسیون ها مواجه می شود با برافروختگی به خبرنگار می گوید چرا فراکسیون امید را نقد نمی کنید و به سوال وی پاسخ نمی دهد.

بخشهایی از این مصاحبه در ادامه به نقل از خبرآنلاین آمده است:

سر ماجرای شورای عالی فراکسیون‌ها شما به فراکسیون ولایی نزدیک‌تر شدید تا به فراکسیون امید...

خیر. ما یک شورایی تشکیل دادیم تا همه بیایند. اما امید به آن نپیوست. یعنی آنها از ما فاصله گرفتند نه اینکه ما از آنها فاصله بگیریم. امید رفت کنار و گفت نمی خواهد باشد. وقتی خودش نمی خواهد ما چه کار کنیم؟

آقای عارف می گفتند که دعوت رسمی نشده اند.

چه کسی دعوت رسمی شد؟ به همه اعلام شد. ما با ولایی‌ها نشستیم و به آنها گفتیم. به امیدی‌ها هم همینطور گفتیم اما گفتند ما نمی آییم.

بعد از چند ماه چرا هنوز با ولایی ها به نتیجه نرسیده اید  و شورای عالی فراکسیون ها را تشکیل نمی دهید؟ همچنان اختلاف بر سر تعداد اعضای شورای مرکزی شورای عالی فراکسیون هاست و آنها حضور برابر اعضای شما را قبول نمی کنند؟

شورای عالی تشکیل شده است.

پس چرا خبری از آن نیست؟

جلساتی که با حضور آقای لاریجانی تشکیل می شود پس چیست؟ هر جلسه ای که با ریاست ایشان تشکیل شده، شورای عالی فراکسیون‌هاست.

یعنی اعضای آن مشخص است؟

بله. اعضای آن مشخص شده است. ممکن است بگویید بیشتر از 34 نفر می‌آیند، خب ما که نمی توانیم بگوییم نیایند، نماینده هستند دیگر.

الان این 34 نفر مشخص شده‌اند و شما می‌توانید آن‌ها را نام ببرید؟

به نظر من مشخص هستند.

خب چه کسانی هستند؟

به نظر من شما باید امید را نقد کنید. واقعا امید بسیار عملکرد بدی داشته و در مجلس لطمه‌های زیادی خوردند و در انتخابات 96 هم لطمه خواهد زد. به شما بگویم این عملکرد آقای عارف باعث می شود که ما پس از این کت را بکنیم و ایشان را نقد کنیم. نقد ما جدی خواهد بود.

انتقاد شما در زمینه شورای عالی فراکسیون هاست یا وسیع تر؟

درباره ضعف عملکرد آقای عارف است.

اعضای فراکسیون امید که از ایشان راضی به نظر می رسند.

خیر. اینگونه نیست. ما در بین آنها هستیم. آقای عارف اگر می خواهد مدیر یک مجموعه باشد، باید اعضای فراکسیون را تحت پوشش قرار دهد. در غیر این صورت ما ایشان را به صورت جدی نقد خواهیم کرد. آقای عارف رئیس سازمان برنامه و بودجه این کشور بود، در برنامه ششم نتوانست حتی یک پیشنهاد بدهد. چه انتظاری دارید شما؟ چطور ممکن است یک نفر رئیس یک فراکسیون باشد اما توانایی ارائه یک پیشنهاد را نداشته باشد؟



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار