تابناک / نماینده رشت در خانه ملت عزل رسول آمویی را خواستار شد. جبار کوچکی نژاد ارم ساداتی امروز به خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در رشت گفت : شخص معرفی شده بعنوان مدیرعامل شرکت مخابرات گیلان باید عزل شود تا برای دیگر دستگاه های اجرایی درس عبرت شود.
کد خبر: ۳۸۶۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۰ 01 March 2017
تابناک / نماینده رشت در خانه ملت عزل رسول آمویی را خواستار شد.
 
جبار کوچکی نژاد ارم ساداتی امروز به خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در رشت گفت : شخص معرفی شده بعنوان مدیرعامل شرکت مخابرات گیلان باید عزل شود تا برای دیگر دستگاه های اجرایی درس عبرت شود.
 
وی افزود : انتصاب رسول آمویی بعنوان مدیرعامل جدید این شرکت بدون اطلاع  و هماهنگی با استاندار و نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی انجام گرفت که روش بسیار بدی است.
 
نائب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه 13 نماینده گیلان در خانه ملت در نامه ای به استاندار خواستار عزل مدیر عامل جدید مخابرات شدند تصریح کرد : مدیرعامل جدید شرکت مخابرات گیلان باید به مسئولیت قبلی خود برگردد و مخالفت استاندار و نمایندگان  مجلس شورای اسلامی با این انتصاب ، کاری بسیار پسندیده است.
 
جبار کوچکی نژاد ارم ساداتی گفت : کسی که می خواهد بعنوان مدیر یک دستگاه یا یک نهاد معرفی شود باید مراحل قانونی را طی کند.
 
جبارکوچکی نژاد افزود : شرکت مخابرات یک دستگاه خدمات رسان به مردم است که اگر مدیریت توانمند نداشته باشد مردم ضرر می کنند.
 
نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شخص معرفی شده بعنوان مدیرعامل جدید شرکت مخابرات گیلان باید عزل شود تاکید کرد : این کار درس عبرتی برای دیگر دستگاه ها است که زمانی می خواهند شخصی را انتخاب و معرفی کنند ابتدا هماهنگی های لازم را انجام دهند.
 
پیش از این غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی و صادق حسنی جوریابی 2 نماینده دیگر رشت در خانه ملت لغو حکم انتصاب  رسول آمویی مدیرعامل جدید شرکت مخابرات گیلان را خواستار شده بودند.
 
محمد علی نجفی استاندار گیلان هم در نامه ای به محمود واعظی وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات خواستار عزل مدیر عامل جدید مخابرات استان شد.
 
وی پیش از این مشاور مدیرعامل و مدیر بازرگانی شرکت ایرانسل بود.
 
رسول آمویی مدیرعاملی شرکت های مخابرات کرمانشاه ، قزوین و خوزستان را در کارنامه مدیریتی خود دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار