مشاور اجرایی مدیر کل آموزش و پرورش گلستان:
فرهنگیان با تکیه به عده و عُده خود می توانند با انجام کارهای بزرگ در هندسه سیاسی، اقتصادی و فرهنگی استان، نقش موثری را ایفا نمایند.
کد خبر: ۳۸۶۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱ 28 February 2017
مشاور اجرایی مدیر کل آموزش و پرورش گلستان گفت: فرهنگیان با تکیه به عده و عُده خود می توانند با انجام کارهای بزرگ در هندسه سیاسی، اقتصادی و فرهنگی استان، نقش موثری را ایفا نمایند.

سوخت سرایی گفت: شرکت بهسازان فرهنگ و اقتصاد گلستان با هدف ارائه خدمات رفاهی،فرهنگی و آموزشی به فرهنگیان استان اعم از شاغل و بازنشسته تاسیس گردید و علی رغم جدید التاسیس بودن، تاکنون خدمات مطلوبی را به فرهنگیان استان ارائه نموده است.

وی افزود:این شرکت با تکیه بر ظرفیت و پتانسیل بالقوه و بالفعل فرهنگیان استان چشم انداز و افق روشنی را ترسیم نموده است.بدون شکل فرهنگیان با تکیه به عده و عُده خود می توانند با انجام کارهای بزرگ در هندسه سیاسی، اقتصادی و فرهنگی استان، نقش موثری را ایفا نمایند.

سوخت سرایی گفت: ایشان عملکرد ضعیف اکثر شرکت های تعاونی مشابه و نتیجاً کم تعتمادی فرهنگیان را از مهم ترین چالش های این شرکت دانست و تنها خدمات مطلوب می تواند با گذشت زمان، زمینه ساز اعتماد بیشتر فرهنگیان گردد.

ایشان در پایان عنوان نمود: تاکنون این شرکت توانسته است 1300 نفر از فرهنگیان را جذب نموده و با انعقاد بیش از 100 قرارداد با افراد حقیقی و حقوقی در خدمت فرهنگیان استان باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار