تابناک گیلان / نامه می نویسند که در خانه چند بیکار با تحصیلات عالی داریم چه کنیم؛ بعضی از مسؤولان می گویند که مردم باید شاد باشند ما هم می گویم باید مردم شاد باشند ولی با شکم گرسنه و دیدن جوان بیکار چگونه می شود شاد بود.
کد خبر: ۳۸۶۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴ 28 February 2017
تابناک گیلان / نامه می نویسند که در خانه چند بیکار با تحصیلات عالی داریم چه کنیم؛ بعضی از مسؤولان می گویند که مردم باید شاد باشند ما هم می گویم باید مردم شاد باشند ولی با شکم گرسنه و دیدن جوان بیکار چگونه می شود شاد بود.

بعضی از مسؤولان می گویند که مردم باید شاد باشند ما هم می گویم باید مردم شاد باشند ولی با شکم گرسنه و دیدن جوان بیکار چگونه می شود شاد بود.

حضرت آیت الله نوری همدانی روز گذشته  در درس خارج خود که در مسجد اعظم برگزار شد، با تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) گفت: همه کسانی که توانایی برپا کردن مجلس فاطمیه را دارند باید این مجالس را پرشور بر پا کنند.
 
وی با تأکید بر ضرورت رعایت وحدت بین مسلمانان افزود: باید با پرهیز از مسائل اختلاف انگیز مذاهب اصول و حقایق بیان شود، سراسر عالم باید عزادار این بانو باشد حضرت زهرا(س) ظلم ستیز بودند و با دشمنان دین و ولایت مبارزه کردند.
 
استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این که حضرت زهرا(س)  از امامت دفاع کرد و در مسیر استقرار ولایت به شهادت رسید، اظهار داشت: دشمنان می خواهند که این عزاداری ها کمرنگ شود یا نباشد چون همه عزت  از این خاندان است؛ پیروزی و استمرار این انقلاب از برکت مجالس اهل بیت(ع) است.
 
وی ادامه داد: همه بدانند اگر غرب، آمریکا و ایادی آنان مسلط شوند نخستین کارشان جمع کردن مجالس اهل بیت(ع) است، همانگونه که دوران رضا خان این کار را کردند و بدتر خواهند کرد،از این رو مراسم فاطمیه، عاشورا و غدیر باید با عظمت باشد.
 
حضرت آیت الله نوری همدانی با تأکید بر این که نظام جمهوری اسلامی علوی و علمی است، راه حفظ نظام را خدمت به مردم دانست و ابراز داشت: مسؤولان بدانند باید معیشت مردم حل شود،  نامه های فراوانی از گله مندی معیشت،  بی کاری و وضع بانک ها داریم.
 
وی عنوان کرد: نامه می نویسند که در خانه چند بیکار با تحصیلات عالی داریم چه کنیم؛ بعضی از مسؤولان می گویند که مردم باید شاد باشند ما هم می گویم باید مردم شاد باشند ولی با شکم گرسنه و دیدن جوان بیکار چگونه می شود شاد بود.
 
این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: البته در همه دوره ها به همه مسؤولان این توصیه را کردیم و می کنیم که به فکر مردم باشید، وقتی رهبری نظام می گوید گاهی وضعیت مردم را میبینم شرمنده می شوم چطور بعضی ها احساس شرمندگی نمی کنند؛ ان شاءالله همه مسؤولان با وحدت و همدلی اولویت اول را حل مشکل مردم بگذارند و به نصایح خیر خواهانه توجه کنند.

لازم به ذکر رئیس جمهور روحانی  روز یکشنبه طی سخنانی در مجمع  ملی سلامت خطاب به منتقدان گفته بود:«پس‌فردا
عید است، بگذارید مردم نشاط داشته باشند، اگر یک ذره مردم نشاط داشته
باشند، ناراحت می‌شویم، چطور هرچه گریه کنند، حلال است؛ اما یک ذره بخندند
حرام است؟ بگذارید جامعه و جوانان نشاط داشته باشند، بدون نشاط نمی‌شود به
آینده فکر کرد و سلامت جسم و روح بدون نشاط امکان‌پذیر نیست. مردم را مأیوس
نکنید، دروغ نگویید، مردم را نسبت به آینده کشور و نظام مأیوس نکنید، ما
آینده خوبی خواهیم داشت».

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار