بازیکن سپیدرود:
تابناک / مدافع تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: شخصاً تا مالک جدید را نبینم و بازیکنان پول نگیرند،‌ باور نمی‌کنم تیم مالک پیدا کرده است.
کد خبر: ۳۸۶۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱ 28 February 2017
تابناک / مدافع تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: شخصاً تا مالک جدید را نبینم و بازیکنان پول نگیرند،‌ باور نمی‌کنم تیم مالک پیدا کرده است.
 
حسین کعبی در خصوص تساوی بدون گل تیم سپیدرود رشت مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: می‌توانستیم در این بازی سه امتیاز را بدست بیاوریم. فوتبال خوبی بازی کردیم و دو توپ به تیر دروازه حریف زدیم و چند موقعیت تک به تک را هم از دست دادیم. خوشبختانه تیم‌های دیگر هم در این هفته مساوی کردند و همه چیز به نفع ما تمام شد.

وی افزود: مس تیم بسیار خوبی است و بازی کردن مقابل این تیمکار سختی است. علاوه بر این هوای کرمان بسیار سنگین بود و بازی در این هوا برای بازیکنان شمالی بسیار سخت است. با اینکه خودم جنوبی هستم اما نمی‌توانستم آنجا بازی کنم. مطمئن باشید اگر هوا مساعد بود می‌توانستیم پیروز شویم. اگر سه امتیاز این بازی را کسب می‌کردیم با توجه به اینکه دو بازی آینده را در زمین خودمان بازی داریم، راه صعودمان بسیار هموار می‌شد. مطمئن باشید با اینکه مشکلات فراوانی داریم اما با همدلی بازیکنان و حمایت هواداران در بازی‌های آینده جبران خواهیم کرد.

مدافع سپیدرود رشت در مورد مشکلات مالی این تیم تصریح کرد: بازیکنان ما 80 درصد از مبلغ قرارداد سال گذشته را طلبکارند، در این فصل هم یک هزار تومانی دریافتی نداشته‌ایم. به هرکس بگویید تیم ما با این شرایط در صدر جدول است باور نمی‌کند. ما لباس دوم برای بازی نداریم و فقط یک دست لباس داریم. مربی ما تمام فکرش را گذاشته تا برای بازیکنان پول بیاورد. خیلی از بازیکنان ما متأهل هستند و از راه دور می‌آیند.

کعبی در مورد اینکه سپیدرود در نیم‌فصل دوم در امتیاز‌گیری کمی دچار مشکل شده است، عنوان کرد: در نیم‌فصل دوم سایر تیم‌ها هزینه کرده‌اند و بهترین بازیکنان را به خدمت گرفته‌اند، با این شرایط ما خیلی خوب نتیجه گرفته‌ایم. متأسفانه تمام تیم‌ها روی ما زوم کرده‌ و زمانی که یک پنالتی به نفع ما گرفته می‌شود همه می‌گویند این تیم فلان کار را کرده است. چون ما نه مدیر داریم و نه پول، همه روی این تیم زوم کرده‌اند. به نظرم همین که الان در این جایگاه هستیم لطف خدا بوده و همدلی بازیکنان.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود برای سپیدرود خریدار جدید پیدا شده و در چند روز آینده این تیم به مالک جدید واگذار خواهد شد، گفت:‌ نزدیک به شش ماه است که اینجا هستم و از این قول‌ها زیاد شنیده‌ام. تا مالک را نبینم و بازیکنان پول نگیرند اصلاً این حرف‌ها را باور نمی‌کنم. خیلی‌ها برای خرید باشگاه اینجا می‌آیند اما پس از مدتی منصرف می‌شوند. تنها دلخوشی ما تماشاگران هستند و مطمئن باشید اگر آنها نبودند الان تیم ما دهم جدول بود. تا بازیکنان پول نگیرند، من شخصاً نمی‌توانم باور کنم این تیم مالک پیدا کرده است.
برچسب ها: سپیدرود
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار