کد خبر: ۳۸۵۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۱ 28 February 2017
تابناک / استاندار گیلان گفت: کتمان کردن دستاوردهای کشور و دلسردکردن مردم خلاف فرامین رهبر معظم انقلاب و امام راحل است.
 
دکتر محمد علی نجفی استاندار گیلان در این نشست به مسوولان استان گیلان اعلام کرد: استفاده از اموال و امکانات دولتی و عمومی برای نیل به اهداف جناحی و سلیقه ای در انتخابات عملی خلاف قانون و ناپسند است و ما امین مردم هستیم و باید امانتدار آرای آنان باشیم.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با بیان اینکه کشور باید برنامه محور باشد و مردم به اندیشه و برنامه رای بدهند بیان کرد: همه ما وظیفه داریم با ایجاد امید و نشاط در جامعه و حفظ احترام به تصمیم مردم، شرایط را برای تحقق این امر فراهم در انتخابات  کنیم.

وی با بیان اینکه دلسرد کردن مردم نسبت به نظام و انقلاب گناه نابخشودنی است گفت : باید مردم را به آینده بهتر ایران اسلامی امیدوار کرد.

استاندار گیلان افزود :حضور باشکوه مردم در پای صندوقهای اخذ رای نشان از امید آنان به آینده ایران برتر است.

دکتر نجفی تصریح کرد: کتمان کردن دستاوردهای کشور و دلسردکردن مردم خلاف فرامین رهبر معظم انقلاب وامام راحل  است.

استاندار گیلان با بیان اینکه عده ای بر طبل تضعیف دولت می کوبند  تاکید کرد: عده ای که در رقابت با دولت جاماندند با اجرای برنامه های مختلف به قصد تضعیف دولت بذر یاس و نا امیدی را در جامعه می پاشند وبه اعتماد عمومی به نظام ضربه می زنند.


نجفی در ادامه به شهرداران  سراسر استان ابلاغ کرد : با توجه به اینکه بارش برف سنگین به سیمای شهری آسیب وارد کرده است تا فرصت باقی مانده به نوروز، فضای شهرها را برای استقبال از گردشگران فراهم کنند.

وی افزود: شهرداران همچنین مکلفند  هـر چه سریعتـر نسبت به ترمیم آسفالت ورودی‌هـا و معـابـر اصـلی اقدام لازم را انجام دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار