تابناک گیلان / وب سایت آمریکایی ترامپت در گزارشی با عنوان “ایران متوقف نمی شود تا اینکه در نهایت به بیت المقدس دست پیدا کند” نوشت: اکنون برخی بر این باورند که سیاست های ضد اسرائیلی ایران، کلیشه ای شده است. رهبر ایران با حمایت از مراسم انتفاضه بازهم اسرائیل را غده سرطانی خواند و این موضوع بازهم در بسیاری از رسانه ها مانند گذشته، نشر پیدا کرد.
کد خبر: ۳۸۵۶۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸ 27 February 2017
تابناک گیلان / وب سایت آمریکایی ترامپت در گزارشی با عنوان "ایران متوقف نمی شود تا اینکه در نهایت به بیت المقدس دست پیدا کند” نوشت: اکنون برخی بر این باورند که سیاست های ضد اسرائیلی ایران، کلیشه ای شده است. رهبر ایران با حمایت از مراسم انتفاضه بازهم اسرائیل را غده سرطانی خواند و این موضوع بازهم در بسیاری از رسانه ها مانند گذشته، نشر پیدا کرد.

این وب سایت آمریکایی نوشت: ایران برای سال هاست که این شعارها را سر می دهد و گفتنی است که این تنها یک شعار ساده از جانب آنها نیست بلکه این موضوعی است که آنها به آن برای ساله هاست که باور دارند و مردم ایران مانند رهبرشان بر این باورند که اسرائیل باید نابود شود.

ترامپت افزود: در حقیقت کنفرانس انتفاضه ای که در تهران برگزار شد، کنفرانس صلح نبود و تماما حمایت ایران و مقامات کشوری آن برای پیشبرد سیاست های ضد اسرائیلی بود. در این مراسم نه تنها رهبر ایران بلکه رئیس جمهور اعتدالگر و همچنین رئیس قوه قضاییه و همچنین رئیس مجلس ایران نیز حضور یافتند.

این وب سایت آمریکایی افزود: نکته مهم اینجاست که ایران در این زمینه متوقف نخواهد شد و دست از برنامه های خود بر نمیدارد مگر اینکه به هدف خود برسد و آن دستیابی به بیت المقدس است. رهبر عالی ایران آیت الله خامنه ای نیز برخلاف بسیاری از رهبران جهان که به ندرت برنامه های خود را علنا بیان می کنند، واهمه ای در این زمینه ندارد و با صراحت نظریه خود را در مورد اسرائیل یعنی نابودی آن بیان می کند. وی رهبر بیش از ۸۰ میلیون نفر انسان است که اکثریت آنها شیعه بوده و ایران در این زمینه برنامه هسته ای نیز بسیار پیشرفته می باشد.

ترامپت افزود: علاوه بر این رهبر ایران، مردم کشورهای مسلمان جهان و رهبران کشور های اسلامی را ملزم به جبهه گیری علیه اسرائیل و مخالفت با آن کرده است و بر این باور است که دنیای اسلام باید در این زمینه بایکدیگر متحد شوند. رهبر ایران پیش از این نیز بیان کرده بود که خواستار نابودی اسرائیل است و این نشان می دهد که سیاست سیاست ایران در این زمینه کاملا علنی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار